  • Data: 2012-06-19 02:30:06
    Temat: Re: Czym jest programowanie?
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/06/2012 18:03, AK wrote:

    > Zapusc sobie dowolny serwerek internetowy (na ktorym chodzi np
    > jakis CRM dla waaznych klientow:) to sie szybko dowiesz jaka jest

    Nie mam aż tak ważnych klientów.

    > roznica pomiedzy oblesnym C/C++ abort() em, a wylapaniem
    > neispodziewanego wyjatku chocby nawet w samym main()

    W C++ nie ma abort() na dereferencji nulla, tylko teoretycznie UB. W
    praktyce na sensownym systemie leci SIGSEGV i domyślnie core dump
    (chociaż można sobie to obsłużyć inaczej, np. zalogować sam stacktrace).

    Na Windowsie jest access violation i domyślnie kiszka, ale zdaje się też
    można sobie wygenerować z tego jakiegoś minidumpa, tylko że z kolei na
    tym się słabo znam.

    > PS: Wyobrazni nie uczyli ?

    Jak mawiał Han Solo, wyobrazić to ja sobie mogę wiele. Ale akurat w tym
    punkcie, co wyraźnie zaznaczyłem, chodziło mi o praktykę, a nie o to, co
    można sobie wyobrazić.