    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Czym jest programowanie?
    Date: Tue, 12 Jun 2012 06:16:54 -0700 (PDT)
    <jqn7ut$eur$1@inews.gazeta.pl> <jqnla2$9un$1@inews.gazeta.pl>
    <y2ia1qc4thf8$.hnbv89yzd18u$.dlg@40tude.net>
    <jqnnmi$mcn$1@inews.gazeta.pl> <jqsj08$tgo$1@mx1.internetia.pl>
    <jqurbn$34$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@g...com>
    <g...@s...invalid> <jr51r9$9oi$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <jr57bu$9g7$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@g...com>
    <f...@g...com>
    <jr6ur2$lo2$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@6...googlegroups.com>
    <jr72q7$shp$1@inews.gazeta.pl>

    On Jun 12, 10:40 am, "AK" <n...@n...com> wrote:

    > Snujesz przypuszczenia na podstawie blednych zalozen.
    > C++ istnieje _tylko dlatego_, ze sa _zaszlosci_ za ktore (poki co)
    > niezle placa.

    Tak, oczywiście. Ale na wskutek tych zaszłości każda alternatywa jest
    w praktyce gorsza, więc dalej używa się C++. Sukces konkurencyjnego
    rozwiązania wymaga pewnej masy krytycznej (szmalu przede wszystkim),
    której nikt nie jest skłonny wyłożyć, więc pozostajemy przy C++.
    Niestety - ale taki lajf: historia techniki w pigułce.

    > Nikt przy zdrowych zmyslach nie tworzy/nie projektuje
    > dzis (a raczej nie powinien) nowego softu w C++.

    Jak najbardziej projektuje i powinien, bo do niektórych zastosowań nie
    ma sensownych alternatyw.

    > Tak?. A do jakich do niby rzeczy nie nadaje sie .NET ?
    > Konkrety prosze.

    Konkretnie jest taka na przykład firma jak Azul. Oni robią swojego JVM-
    a, który jest skierowany głównie do dostawców usług internetowych.
    Robią go od niedawna, i robią go otóż w C++. A powinni robić w czym?
    Może w .NET?

    > BTW: (utozsamianie .NET z CSharp jest jednym z objawow
    > "programowania niedzielnego").

    To BTW to a propos kogoś, kto utożsamiał?

    > Czyli podobnie jak fir nie nadajesz sie na powaznie do zawodu ;).

    Pewnie nie, ale jakoś na swoją bańkę oleju zarabiam. Myślę, że do
    żadnego innego też się nie nadaję, a tak to przynajmniej mogę
    ograniczyć swój kontakt z tym językiem i już jestem szczęśliwy.
    (ale akurat muszę zrobić pewien proof of concept w Javie i SWT -
    brrrr...)

    > Nie widze duzej roznicy w koniecznosci posiadania pewnych cech
    > zarowno programisty C jak i C++ (o ile jednak C nie udaje ze jest czyms

    Myślę, że bycie programistą w C byłoby dla mniej jeszcze bardziej
    przykrym przeżyciem, niż bycie programistą w Javie.

    > lewactwo zauwazam wsrod Ayatollahow C++ ktorzy np. nazywaja

    Przepraszam, ale o lewactwie Ayatollahów dyskutowac nie będę.

    > "Puknij Ty sie czlowieku w baniak" ((c), Kabaret Moralnego Niepokoju).

    Tak twierdzi: nie widzę powodu, żeby mu nie wierzyć, szczególnie że
    przecież tak poza tym to wychwalał Simulę pod niebiosa, a BCPL (na
    który przepisał system) równo obsobaczył.

    > Sprawdzenie wiedzy:
    > Mozesz mi powiedziec jakie (zachowujace kontrole typow)
    > istnieja metody przekazywania parametrow do funkcji/metody.

    Przepraszam panie p'sorze, nie wiedziałem, że będzie egzamin i się nie
    przygotowałem.