  • Data: 2012-06-13 12:03:33
    Temat: Re: Czym jest programowanie?
    Od: Roman W <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, June 12, 2012 6:39:29 PM UTC+1, Artur Muszyński wrote:

    > Jestem w stanie to sobie wyobrazić:
    >
    > http://ananthonline.net/brahma/

    Rozmawialem niedawno z ludzmi ktorzy przeniesli zaawansowany model do wyceny opcji na
    GPU, uzyskujac przyspieszenie rzedu 300x. Stwierdzili ze najtrudniejsza czescia
    projektu bylo

    a) przekonanie dzialu IT do zainstalowania GPU
    b) zarzadzanie przeplywem danych do pamieci GPU.

    Uzyskanie znaczacego przyrostuy wydajnosci wymaga starannego tuningowania kodu.
    Dlatego jestem sceptyczny, czy kiedykolwiek ludzie ktorym zalezy na wydajnosci na
    tyle, zeby bawic sie w deployment GPU, ograniczyli sie do bibliotek typu Brahma, i
    nie brali spraw "we wlasne rece". Ale moze sie myle.

    RW