  • Data: 2012-06-12 23:26:09
    Temat: Re: Czym jest programowanie?
    Od: " fir" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@s...invalid (Adam Wysocki) napisał(a):

    > Kiepski argument, lepiej płacą za ujarzmienie Javy.
    >
    > Wybierając język do stworzenia od zera dużej aplikacji na popularną
    platformę
    > osadzoną miałem do wyboru C albo C++. Wybrałbyś C?

    > Bez przesady, to język jak język. Wszystkiego da się nauczyć, a C++ nie
    > jest jakoś wyjątkowo trudny.

    > Fir to w ogóle negatywny przykład programisty. Ja go widzę dziergającego
    > coś w assemblerze, żeby uciec od problemów w życiu, z którymi sobie nie
    > radzi, ale zarabiał na programowaniu, ani pracował zespołowo, raczej
    > nigdy nie będzie.

> [...]

    coś mi sie zdaje że mój mz bardzo glupi i maksymalnie mnie
    zbrzydzający przedpiśca zamiaruje zarzucać mnie swoją głupota
    gdzies tak do nieskończoności, jest to ciekawy przyklad
    czlowieka ktory wg mnie nigdy nie poweidzial nic co nie bylo
    w obrzydzajacy sposob glupie (przynajmniej nie pamietam takiej
    wypowiedzi a bardzo zaluje ze przez pomylke przeczytaem
    kilka ;-)