    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Czym jest Facebook?
    Date: Sun, 12 Jun 2011 22:06:08 +0200

    Dnia Sun, 12 Jun 2011 20:39:19 +0200, Robert Kusmierz napisał(a):

    > Jedno jest powiązane z drugim. Mam aplikacje, zakładam konto i gotowe.
    > Ogólnie źle myślisz. Tu nie chodzi tylko o funkcjonalności.

    Właśnie Mirek mi to uświadomił i ciągnę z nim temat dalej :-) Nadal
    niektóre aspkty istnienia FB są dla mnie niezrozumiałe.

    > Aparat kupuje jaki znajomi polecają, oni się znają. Filmy ogladam bo
    > mają dobrą ocenę na stronie XYZ. Idę na imprezę bo kumpela idzie.
    > Ściągam MP3 bo ma 1 miejsce na liście radia AKSE. Ludzie mają w sobie
    > coś z leminga, nie wszyscy, ale jednak.

    hahaha ... dzięki za obrazowe przedstawienie sprawy :-D
    Z lemingami związany jest mit masowego samobójstwa, który ma częściowe
    pokrycie w prawdzie. Ale chyba nie to miałeś na myśli :-))))

    > Jak pokażesz mi 20 okienek wyszukiwania zamknę okno. Mam w * ilość
    > okien, ma dobrze szukać i już.

    No ale nie robi tego. Szukałem kiedyś kogoś. Pokazał mi dziesiątki
    propozycji. Poddałem się. Nie byłem w stanie doprecyzować szukania tak jak
    choćby podanie przedziału wiekowego. Powiem Ci, że w Googlach bardzo często
    stosuję operatory aby zawężać skutecznie poszukiwania. Jednakże osoby nie
    techniczne nawet nie znają słowa "operator" w odniesieniu do Googli. Tak
    więc parę pół tekstowych dla takich osób ułatwiłoby sprawę. W FB tego nie
    ma a więc wyszukiwarka czasem tylko okazauje się pomocna. Stąd moje
    wątpliwości.

    > Jak dodałeś konto to co się dziwisz? Do mnie nic nie wysyła, nic nie
    > pokazuje itp.

    Dostałem kilka maili zanim konto założyłem z treścią, że być może kolega X
    mnie zna.

    > Tak, mają najwięcej użytkowników na świecie, a ludzie lubią być tam
    > gdzie są inni ludzie (znajomi). To się chyba nazywa: trendy, fun, cool,
    > zaje****, na topie, będę na fejsiku itp.

    :-)))
    Faktycznie takie opinie spotykałem ale traktowałem je z niedowierzaniem.

    > Wyobrażasz sobie, że urodzi Ci się dziecko/auto/wakacje/psia kupa i nie
    > zobaczy tego 2000 Twoich znajomych?

    hahahaha - kocham Twoje sformułowania :-D

    > Mój pies miał około 300 znajomych na NK! ;) Ale zamkneli konto.

    hahahahaha
    Spróbuj teraz z psią kupą :-D Założę się, ze też będzie miała znajomych
    :-)))
    Żarty żartami lecz właśnie to zjawisko skłania mnie do myślenia, że
    generalnie ludzie chyba nie potrafią spożytkować czasu na rzeczywiste
    relacje. Przedkładają klikanie. Czy tak to wygląda?