  • Data: 2011-06-13 14:22:42
    Temat: Re: Czym jest Facebook?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 12 czerwca 2011 22:06 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    > Żarty żartami lecz właśnie to zjawisko skłania mnie do myślenia, że
    > generalnie ludzie chyba nie potrafią spożytkować czasu na rzeczywiste
    > relacje. Przedkładają klikanie. Czy tak to wygląda?

    To, że coś odbywa się w Internecie, nie znaczy że nie jest rzeczywiste.
    Relację czyni rzeczywistą więź uczuciowa, a ta może pojawić się równie
    dobrze za pośrednictwem Internetu -- tak jak 100-200 lat temu mogła pojawić
    się za pośrednictwem tradycyjnej korespondencji pocztowej. Nie
    deprecjonowałbym relacji internetowych.

    Poza tym osoby przedkładające relacje na Facebooku nad tradycyjne relacje
    twarzą w twarz należą raczej do rzadkości. Wiele osób na Fb kontynuuje
    znajomości istniejące poza Fb. Raczej też do znajomych na Fb zaprasza się
    ludzi, których się już widziało poza Fb. A że czasem są to znajomości
    zupełnie przelotne, jednorazowe (dziewczyna poznana na dyskotece czy innych
    juwenaliach), to inna sprawa.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski