    From: <1...@4...173718.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyja wina? S-3.
    Date: Sun, 22 Nov 2015 17:37:18 +0100

    Zenowtek w
    <news:5651eb41$0$648$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Tom N" <5...@6...163337.invalid> napisał w wiadomości
    d.151122.invalid...

    > To znaczy, że strzałka na F-10 lub F-11 nic nie znaczy, jeżeli
    > działa sygnalizator S-3.

    Owszem, znaczy -- nie wolno zawracać jeżeli działa sygnalizacja

    > Należy stosować się do S-3.

    Jak najbardziej nie, S-3 to nie znak/sygnalizator nakazujący, znak F-10 też
    nie *nakazuje* Ale są takie S-3 i F-10 i P-8c ze strzałka do zawracania
    <http://www.januszs-prawojazdy.pl/public/userfiles/i
    mage/znaki/S3%20do%20skr%C4%99tu%20w%20lewo%20i%20za
    wracania%20-%202.jpeg>

    > Wiadomo, że sygnalizacja świetlna jest ważniejsza od znaków.

    W przypadku regulacji pierwszeństwa owszem

    > Przy kopiowaniu tekstu 2. coś ci się pop...o, bo w rozporzadzeniu
    > nic nie pisze o S-3.

    Pokaż linka do tego "swojego" rozporządzenia

    > Jest to logiczne - jeżeli jest strzałka kierunkowa z sygnalizacją S-2
    > to nie może jednoczesnie być S-3 na tym samym skrzyżowaniu
    > w tym samym kierunku.

    Misiu czytaj literka po literce:
    Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    skrajnym lewym pasie ruchu

    Tu mowa o znaku na jezdnia aka P-8b

    > W opisie sygnalizatora S-3 nic nie ma o zawracaniu, czyli zawracać wolno
    > jeżeli jest zielona strzałka w lewo i przed skrzyżowaniem nie ma zakazu
    > zawracania B-23.

    Ale jest w opisie znaków F-10 i P-8b.

    Idź oddaj prawo jazdy jeżeli je masz.

    --