  • 31. Data: 2015-11-23 18:25:46
    Temat: Re: Czyja wina?
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.11.2015 o 16:07 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Tak - właśnie dostrzegłem, że skręcający na strzałce nie może wiedzieć
    > (to znaczy może, ale nie wolno mu się tyum kierować) co jest na strzałce
    > bezkolizyjnej.

    A czy strzałka warunkowa może się świecić jeśli są kolizyjne inne kierunki
    niż jadący z lewej oraz piesi?
    Inaczej: Czy gdyby była strzałka pozwalająca na zawracanie to mogłaby się
    równocześnie świecić warunkowa dla skręcającego w prawo?

    --
    SW3
    ----

  • 32. Data: 2015-11-23 19:03:03
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 18:25, SW3 pisze:

    > Inaczej: Czy gdyby była strzałka pozwalająca na zawracanie to mogłaby
    > się równocześnie świecić warunkowa dla skręcającego w prawo?

    Nie. Ale może ktoś zawracać na zielonym ogólnym.

    MJ

  • 33. Data: 2015-11-23 19:37:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Michał Jankowski wrote:

    > Nie. Ale może ktoś zawracać na zielonym ogólnym.

    co jest bezsensu. Kiedyś nie było z tym problemu ale teraz trzeba zrobić
    korki, znaczy "uspokojenie ruchu"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2015-11-23 21:59:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 23.11.2015 18:25, SW3 wrote:

> [...]
    > Inaczej: Czy gdyby była strzałka pozwalająca na zawracanie to mogłaby
    > się równocześnie świecić warunkowa dla skręcającego w prawo?

    Nie - i dlatego strzałki do skrętu i zawracania są taką rzadkością.

    Shrek

  • 35. Data: 2015-11-23 22:05:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 23.11.2015 19:37, masti wrote:

    > co jest bezsensu. Kiedyś nie było z tym problemu ale teraz trzeba zrobić
    > korki, znaczy "uspokojenie ruchu"

    Ogólnie daje się zauważyć tendencję do traktowania ludzi jak idiotów. Do
    choinek ze świateł już się przyzwyczailiśmy, ale wrażenie to robi jak
    budują jakieś skrzyżowanie i świateł jeszcze nie ma tylko las słupków.
    Wtedy uświadamisz sobie ile tego jest;)

    BTW - na Wołoska/Racławicka ostatnio zawracałem. Tam jest w chuj
    zielonych bezkolizyjnych, tylko pozwalają one podjechać 3-5 metrów do
    następnego sygnalizatora - skręt w lewo z Wołoskiej w Racławicką to
    chyba 5 świateł (razem ze zjazdowymi i wjazdowymi i trzy "po środku").
    Jak ktoś sobie wbije do głowy, że zielone S3 to bezkolizyjne i w długą
    przez skrzyżowanie to się zdziwi. Do niedawna było też tak przy Grzymały
    przy Zachodnim - zielona bezkolizyjna do zawracania, a jak już obrócisz
    o jakieś 130 stopni... to okazuje się że kątem oka możesz zobaczyć
    sygnalizator _po_lewej_ stornie. I czasem bywał czerowny - tak niby nie
    dotyczy bo po prawej, ale jednak okazywało się że strzałka bezkolizyjna
    to taka bezkolizyjna wtedy nie jest - już poprawili.

    Shrek.

  • 36. Data: 2015-11-23 22:12:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    > choinek ze świateł już się przyzwyczailiśmy, ale wrażenie to robi jak
    > budują jakieś skrzyżowanie i świateł jeszcze nie ma tylko las słupków.

    nas ukochany inż Galas jest mistrzem świata: 64 sygnalizatory na 1
    skrzyżowaniu
    <http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,115597
    23,Rekordowe_skrzyzowanie__64_swiatla_i_zadne_nie_dz
    iala.html>

    Jakby ktoś sobie chciał pooglądać
    <https://goo.gl/maps/uDKKM75PYPy>

> [...]
    > następnego sygnalizatora - skręt w lewo z Wołoskiej w Racławicką to
    > chyba 5 świateł (razem ze zjazdowymi i wjazdowymi i trzy "po środku").

    i do tego linia zatrzymania 5m przed światłami co powoduje na niektórych
    skrzyżowaniach, że mieszczą się 2 samochody zamiast 3

  • 37. Data: 2015-11-23 22:27:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 23.11.2015 22:12, masti wrote:

> [...]
    > skrzyżowaniu
    > <http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,115597
    23,Rekordowe_skrzyzowanie__64_swiatla_i_zadne_nie_dz

    Na żywo oglądam od czasu do czasu. Jak włączyli pierwszy i ostatni
    raz... to tramwaje z zajezdni nie zdążyły na trasę wychechać przed
    szczytem komunikacyjnym. Co najepsze, to te światła są tam na nic nie
    potrzebne - to lokalna droga, a motorniczy mają to nieźle obcykane i
    sobie doskonale radzą;)

    > i do tego linia zatrzymania 5m przed światłami co powoduje na niektórych
    > skrzyżowaniach, że mieszczą się 2 samochody zamiast 3

    Ja tam podjeżdzam do sygnalizatora jak jest tłok.

    Shrek

  • 38. Data: 2015-11-23 23:19:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    > szczytem komunikacyjnym. Co najepsze, to te światła są tam na nic nie
    > potrzebne - to lokalna droga, a motorniczy mają to nieźle obcykane i

    bo to wcale nie jest skomplikowane skrzyżowanie dopóki Galas się nie
    dotknął :)
    a zdjęcia dla nietutejszych

    > Ja tam podjeżdzam do sygnalizatora jak jest tłok.

    ja też. Ale ponieważ zlikwidowali powtarzacze za skrzyżowaniami to można
    sobie czasem łeb odkręcić, zwłaszcza, że sygnalizatory tez poodsuwali :(

  • 39. Data: 2015-11-24 11:20:38
    Temat: Re: Czyja wina? odp.: Twoja.
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-11-22 o 10:24, Zenowtek pisze:
    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Sygnalizator S-3, zielona strzałka w lewo, nie zabrania zawracać.
    > Wina twoja, bo spowodowałeś utrudnienie ruchu innym jego uczestnikom,
    > czyli musisz wszystkim ustąpić.

    Sygnalizator może i nie zabrania, ale strzłka na asfalcie zabrania.

  • 40. Data: 2015-11-24 11:49:22
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Tom N < <3...@7...134929.invalid>> wrote:

    > A ta (wylot z tunelu na Wisłosradzie?)?

    Nie - Rzymowskiego.

    > <https://www.youtube.com/watch?v=Nz4-hKkyHio>
    >
    > Skur... jeb.. piz...
    >
    > Co to było?

    No pan się zagapił :)

    Ostatecznie finansowo wyszło mi to na plus.

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]