  • Data: 2015-11-26 19:44:34
    Temat: Re: Czyja wina?
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RoMan Mandziejewicz" wrote in message
    news:1083997608.20151126113149@pik-net.pl.invalid...

    Hello Axel,

    > Dziwne. Powiedziałbym, że Polacy jeżdżą coraz lepiej i coraz mniej
    > widzę dzikich wybryków na drogach. Statystyki wypadków też to
    > potwierdzają.

    Napisałem wyżej, co myślę. Średnio jest coraz lepiej, ale skrajnych idiotów
    nie brakuje.

    > Z tak banalnego powodu wyciągasz tak daleko idące wnioski?

    To był tylko przykład, jeśli tego nie zauważyłeś. Trudno, żebym podawał tu
    wszystkie przypadki debilizmu, które widuję na drogach. Nie jestem też fanem
    wrzucania filmików z każdego łamania przepisów na drodze, które 'widzi' moja
    kamera.

    > Czy mam na tej podstawie wnioskować, że niemieccy kierowcy to
    > mordercy?

    Mysł sobie co chcesz.

    --
    Axel