  • Data: 2017-05-08 16:24:23
    Temat: Re: Czyja by była wina ?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-08 o 16:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Ksenia napisal, ze wcisnal gaz i sie zmiescil, wiec wyprzedzal na dlugo
    > przed tym skrzyzowaniem.

    Przed tym skrzyżowaniem w stosownej odległości jest ustawiony znak A6a
    ostrzegający o zbliżaniu się do skrzyżowania. Z daleka widać też, że
    kończy się linia przerywana i zaczyna się ciągła, czyli trzeba przerwać
    wyprzedzanie i wracać na swój pas przed ciągłą.
    Gdyby Ksenia zmieścił się z manewrem wyprzedzania przed rozpoczęciem
    linii ciągłej, to można by dywagować. Ale się nie zmieścił.