-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Subject: Re: Czyja by była wina ?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <590df5f7$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<590ef026$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<oemusc$8dk$1@node2.news.atman.pl>
From: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
Date: Sun, 7 May 2017 15:08:20 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <oemusc$8dk$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <590f1c43$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.178.23.203
X-Trace: 1494162499 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 640 31.178.23.203:49947
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2604281
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-05-07 o 13:02, Poldek pisze:
>
> Jest takie coś, jak maksymalna dopuszczalna prędkość. Np. w terenie
> zabudowanym 50/60 km/godz. Ostre przyspieszenie, które tak barwnie
> nazwałeś, zapewne wiązałoby się z przekroczeniem dopuszczalnej
> prędkości. Do tego dochodzi niepotrzebny nikomu hałas, dodatkowe
> zatrucie środowiska, zużycie paliwa i samochodu (klocki, tarcze,
> sprzęgło itd). Dlatego, ja po prostu nie silę się na wyprzedzanie w
> takich sytuacjach. Zysk jest czysto psychologiczny, bo na najbliższych
> światłach i tak się wszyscy spotykamy.
W terenie zabudowanym na jednopasmówkach praktycznie nie wyprzedzam,
ewentualnie jak się trafi jakaś zawalidroga 30km/h, bo zazwyczaj pełno
jest przejść dla pieszych, skrzyżowań i ograniczenie do 50, zaś po
Warszawie staram się tak jeździć by jak najmniej używać hamulca i nie
gnam na złamanie karku tylko po to by zatrzymać na czerwonym które widzę
z odległości kilkuset metrów.
Miałem tu raczej na myśli sytuację na ruchliwych jednopasmówkach poza
miastem, niektórzy wydają się nawet nie redukować biegu tylko duszą auto
na piątce a że zazwyczaj silnik słaby to wyprzedzają żółwim tempem.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.17 15:47 Janusz
- 07.05.17 17:36 cef
- 07.05.17 17:48 Shrek
- 07.05.17 18:22 ksenia
- 07.05.17 18:37 Zenek Kapelinder
- 07.05.17 18:45 Zenek Kapelinder
- 07.05.17 19:29 Shrek
- 07.05.17 19:56 Poldek
- 07.05.17 19:58 J.F.
- 07.05.17 20:01 Poldek
- 07.05.17 20:31 Poldek
- 07.05.17 20:35 Poldek
- 07.05.17 21:49 Yakhub
- 07.05.17 21:59 p...@g...com
- 07.05.17 22:01 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=