eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy automatem można jechać "na luzie" ?. › Re: Czy znajdzie się techniczna odpowiedź. ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!novia!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Zzyxyryzzy" <s...@n...adresik>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4c516fb3$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c52da76$0$17091$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Czy znajdzie się techniczna odpowiedź. ?
    Date: Sat, 31 Jul 2010 14:35:03 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Lines: 45
    Message-ID: <4c54187f$0$19183$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.221.211
    X-Trace: 1280579711 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19183 83.31.221.211:4067
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 2922
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2300638
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4c52da76$0$17091$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Jak widać mądrych tu wielu a konkretnej odpowiedzi na pytanie jak nie
    > było, tak nie ma. :-(

    Jak zwykle, jak zwykle... :-)

    > Zadam je zatem inaczej.
    > Czy skrzyni DSG szkodzi przełączanie z "D" na "N" i odwrotnie w czasie
    > jazdy, (pracujący silnik).

    Nie chce mi sie teraz isc do samochodu bo zaczyna padac, ale poniewaz mam
    rowniez B6 z DSG, wiec instrukcje auta przestudiowalem dokladnie. I o ile
    pamietam, to bylo tam napisane, ze mozna na krotko wrzucic podczas jazdy na
    N.

    > p.s.
    > Tym razem wszelkie dywagacje "po co, na co" proszę sobie uprzejmie
    > darować.
    > Masz coś konkretnego do powiedzenia to napisz a jak nie to ....dziękuje.

    Jednak sprobuje :-)

    A wiec po co na luz? Skrzynia DSG wyhamowuje lagodniej, niz manualna MOIM
    ZDANIEM. Uzywam trybu D i lopatek przy kierownicy. I nie da sie zrzucic na
    nizszy bieg, jesli obroty mam wyzsze niz 3k rpm. Dopiero wtedy moge nizej.
    Czesto dojezdzajac do skrzyzowania klikam lewa manetka kilkukrotnie, ale
    zrzuca mi z D6 tylko do tego biegu, na ktorym obroty sa powyzej 3k. Dopiero
    jak zejda ponizej, moge zrzucic o jeden w dol. Dzieje sie to znacznie
    lagodniej, niz przy skrzyni manualnej, wiec MOIM ZDANIEM nie ma ryzyka ze
    ktos wjedzie Ci w kufer.
    Od kiedy mam PJ hamuje silnikiem, nigdy nie zdazylo mi sie zebym mial
    problemy z kims z tylu, nawet jesli redukcja o 2-3 w dol powodowala
    natychmiastowe dojscie obrotow do czerwonego pola. Hamowanie silnikiem w DSG
    jest o tyle mniej skuteczne, ze widze wyraznie wieksze zuzycie tarcz i
    klockow, bo zawsze trzeba wcisnac hamulec. W manualu czesto nie bylo to
    konieczne.

    Pozdrawiam,
    --
    Zzyzzy
    B6 DSG 170KM
    zzyxyryzzy AT wp DOT pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: