  • 1. Data: 2011-02-16 20:36:27
    Temat: Czy znaczek od Passata będzie pasował do Octavii?
    Od: " octawjan" <o...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Chcę kupić Skodę Octavia (rocznik 2006) i chce do niej przełożyć przedni
    znaczek od Passata (rocznik 2002) - tylko taki udało mi się dostać na szrocie.
    Wydaje mi się jednak, że on jest za duży i może być problem z dopasowaniem.
    Chodzi o to, że chcę kupić nowy samochód, ale żona nie zgodziła się, żeby to
    była Skoda, bo jej koleżanki nagadały głupot, że to obciach jeździć Skodą, że
    buraki, kapelusznicy itd.
    Ja się tym nie przejmuję, znalazłem nawet Octavię w świetnym stanie, z
    przebiegiem 30 tys., po prostu igła, przełożę znaczek i żona nawet się nie
    zorientuje. Tym autem jeździł starszy dziadek, który miał wylew i już nie może
    jeździć, dlatego sprzedaje. Auto zadbane, wychuchane, nie ma jednej ryski.
    Jest jeszcze znaczek na kierownicy, ale ten zakleję takim plastikowym krążkiem.
    Czy ktoś próbował już takie coś?

    Dzisiaj kupiłem na allegro takie silikonowe naklejki do felg ze znakiem VW.
    Jestem po pierwszej przymiarce - pasuje idealnie!
    allegro.pl/kolpaczki-na-alu-felgi-vw-nowe-otwor-55mm
    -i1442127218.html
    Napisy do tyły wezmę od tego Passata i wszystko gra. Pytanie - jak je
    przykleić? Czy klej dwuskładnikowy może uszkodzić lakier?

    Zrobiłem mały fotomontaż - dzisiaj pokaże to żonie, jak się nie zorientuje to
    kupuję tą Skodę.
    Jak myślicie, dobrze to wygląda? Pytam poważnie, bo od tego zależy, czy w
    naszej rodzinie będzie Skoda czy nie.

    http://img689.imageshack.us/img689/3816/skoda2.jpg

  • 2. Data: 2011-02-16 20:40:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-16 20:36, octawjan pisze:
    > Witam
    >
    > Chcę kupić Skodę Octavia (rocznik 2006) i chce do niej przełożyć przedni
    > znaczek od Passata (rocznik 2002) - tylko taki udało mi się dostać na szrocie.

    Hmm, ferie są. Czy dziecko się nudzi, bo się na wyjazd nie załapało...
    czy wręcz przeciwnie - dziecko wyjechało i tatuś się do komputera
    dorwał? Bo trollować to jak pić - trzeba umić. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-02-16 20:49:25
    Od: AL <a...@s...tam>

    octawjan pisze:
> [...]
    > była Skoda, bo jej koleżanki nagadały głupot, że to obciach jeździć Skodą, że

    ktos ma kompleksy albo nierowno pod sufitem - pytanie tylko kto: Ty czy
    zona ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2011-02-16 20:50:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-16 20:36, octawjan wrote:
    > przełożę znaczek i żona nawet się nie
    > zorientuje.

    W dowodzie będzie napisane "Skoda".

  • 5. Data: 2011-02-16 21:11:35
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał
    > dorwał? Bo trollować to jak pić - trzeba umić. ;)

    Z góry zastrzegam: to nie ja ;)

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 6. Data: 2011-02-16 21:14:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-16 21:11, Koziołek pisze:
    > Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał
    >
    > Z góry zastrzegam: to nie ja ;)

    Toć właśnie to mam na myśli. Tobie to jako tako wychodzi. :)

  • 7. Data: 2011-02-16 21:32:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Hmm, ferie są. Czy dziecko się nudzi, bo się na wyjazd nie załapało...
    > czy wręcz przeciwnie - dziecko wyjechało i tatuś się do komputera
    > dorwał? Bo trollować to jak pić - trzeba umić. ;)

    A znasz pana jeżdżacego Q7 ze znaczkami Seata? ;)
    Dodam że robionymi na zamówienie;>

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com