  • 31. Data: 2011-12-22 21:01:19
    Temat: Re: Czy zmieniły się przepisy...?
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Wąż (ogrodowy) zasyczał Ci w kieszeni i pożałowałeś wyposażenia a teraz
    > zazdraszczasz!!!!1 Klasycznie nie stać Cię i dorabiasz ideologię ;)

    Dokładnie. :>

  • 32. Data: 2011-12-22 21:34:18
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    W dniu 2011-12-22 21:00, to pisze:

    > Po cholerę? Przecież to niczego nie oświetla. Jak u Ciebie jest inaczej,
    > to napraw sobie światła mijania.

    Światła mijania mam ok - w każdym razie na przeglądzie prosiłem o
    sprawdzenie i nie wyszło aby były niesprawne.

    Przeciwmgłowe ładnie doświetlają pobocze. Od razu dodam, że mówię o
    świeceniu na drogach wiejskich, gdzie na styk mijają się dwa auta, a nie
    krajowych "trójkach", "piatkach" itp.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 33. Data: 2011-12-22 21:39:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciej Iwanczewski

    > Światła mijania mam ok

    Wątpię.

    > - w każdym razie na przeglądzie prosiłem o
    > sprawdzenie i nie wyszło aby były niesprawne.

    To o niczym nie świadczy.

    > Przeciwmgłowe ładnie doświetlają pobocze. Od razu dodam, że mówię o
    > świeceniu na drogach wiejskich, gdzie na styk mijają się dwa auta, a nie
    > krajowych "trójkach", "piatkach" itp.

    Przeciwmgłowe mają bardzo mały zasięg. Mogą być przydatne w ekstremalnej
    mgle po wyłączeniu świateł mijania, przy prędkości 20, no może 30 km/h.

    Jeśli coś Ci "doświetlają" to albo masz niesprawne światła mijania albo
    przeciwmgłowe ustawione jak długie.

  • 34. Data: 2011-12-22 21:43:00
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Maciej Iwanczewski, Thu, 22 Dec 2011 10:20:32 +0100, pl.misc.samochody:

    Tak.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 35. Data: 2011-12-22 21:45:12
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    J.F, Thu, 22 Dec 2011 11:36:35 +0100, pl.misc.samochody:

    > niby nie, ale skoro lezy, to musial spasc.
    > A jak spadal, to mozna wlaczyc przeciwmglowe.

    Jechałem o 5:30 rano, śnieg padał trochę w ciągu nocy. A wszystkim BUCOM na
    przeciwmgłowych się jeszcze śnieg z dachu zsypywał.

    > A rejestracje jakie mieli ?

    SO albo W-cośtam, więc na jedno wychodzi.

    > Moze mgla byla pare km wczesniej, moze snieg, a moze nie potrafisz
    > odroznich swiatel do jazdy dziennej od p-m :-)

    Może kierowcy w Sosnowcu to BUCE? Bo tak wynika z moich obserwacji, nie
    tylko jako kierowcy samochodu...

  • 36. Data: 2011-12-22 21:45:48
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Gru, 21:39, to <t...@x...abc> wrote:

> [...]
    > mgle po wyłączeniu świateł mijania, przy prędkości 20, no może 30 km/h.
    >
    > Jeśli coś Ci "doświetlają" to albo masz niesprawne światła mijania albo

    bez przesady, sam ich uzywam na "pozimowo" dziurawych wiejskich
    drogach, gdzie nie da sie jechac szybciej niz ~40km/h, swieca znacznie
    szerzej niz mijania - latwiej omija sie dziury ;)

    WS

  • 37. Data: 2011-12-22 21:46:59
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    to zes chlopie wymyslil :)

    sz.

  • 38. Data: 2011-12-22 21:48:01
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    G Nowak, Thu, 22 Dec 2011 10:04:35 -0000, pl.misc.samochody:

    Dziwnymi samochodami jeździsz.

  • 39. Data: 2011-12-22 21:48:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Tez niezle wymysliles :)

    sz.

  • 40. Data: 2011-12-22 21:50:55
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    J.F, Thu, 22 Dec 2011 12:03:36 +0100, pl.misc.samochody:

    > Dodatkowo to zdaje sie realizuje inny przepis - ze tylne chyba
    > wymagaja wlaczenia mijania i pozycyjnych, a przednie chyba nie - ale
    > to bym musial w w przepisach sprawdzic.

    W Fordzie żeby włączyć jakiekolwiek przeciwmgłowe musisz mieć włączone
    mijania.