  • Data: 2011-12-22 21:34:18
    Temat: Re: Czy zmieniły się przepisy...?
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-22 21:00, to pisze:

    > Po cholerę? Przecież to niczego nie oświetla. Jak u Ciebie jest inaczej,
    > to napraw sobie światła mijania.

    Światła mijania mam ok - w każdym razie na przeglądzie prosiłem o
    sprawdzenie i nie wyszło aby były niesprawne.

    Przeciwmgłowe ładnie doświetlają pobocze. Od razu dodam, że mówię o
    świeceniu na drogach wiejskich, gdzie na styk mijają się dwa auta, a nie
    krajowych "trójkach", "piatkach" itp.

    Pozdrawiam,
    Maciek