eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
  • Data: 2009-11-01 18:42:50
    Temat: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-01 12:49:22 +0100, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Tego nie wiemy, zakładam statystycznie coś najbardziej prawdopodobnego.

    Statystycznie, to mógł być jakiś handlowiec czy inna sekretarka (a
    przepraszam, teraz to się modnie nazywa "team assistant"), której
    kazano przekazać coś, co sama nie do końca kuma, więc użyto
    najprostrzego języka. Miewam do czynienia z takimi sytuacjaqmi na
    codzień.

    > Ja też nie cierpię krętactwa i wierzę a priori w kwalifikacje. A z tego
    > wynika, że jeśli ktoś nie za bardzo orientuje się w temacie praktycznie
    > to znacznie lepiej powiedzieć mu ''będzie
    > dobrze/dostatecznie/nieciekawie/nie da się/nie dam rady'' niż zacząć
    > wykłady o rozdzielczościach mających z wymienioną praktyką niewiele
    > wspólnego, ponieważ nie ma tam czynników nazwijmy to
    > ''psychooptycznych''.

    No to ja mam zupełnie odmienne doświadczenia, bo rozmową i tłumaczniem
    nierzadko udaje mi się klientom pewne sprawy wyjaśnić i przekonać ich
    do wyboru właściwej drogi (co często oznacza dopłacenie do zlecenia).
    Tłuki więdzące lepiej też się zdarzają, ale cóż, takie życie.

    de Fresz