eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
  • Data: 2009-11-01 18:22:24
    Temat: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:

    > Miałem napisać coś Adamowi, ale mnie uprzedziłeś i w sumie dobrze, bo
    > zmieniłem zdanie, co miałem napisać (no nie jestem krowa).

    No tak, macie rację. Moja wiara w ludzi jest zbyt mocna - myślałem, że
    na konkurs foto zgłaszają się tacy, co wiedzą ''po prostu'' czy dadzą
    radę wydrukować swe dzieło na A4 (czy ile tam oczekują). Ale po
    zastanowieniu się widzę, iż tego włosa nie rozłożą na czworo, oni go
    rozwalą na kwarki :)

    > Na marginesie, a właściwie wracając do głównego wątku.
    > Co by było gdyby zleceniodawca powiedział, że chce plik 7016 x 9933 px
    > (A1 w 300 dpi) i nic nie mówił o rozmiarze wydruku i jego dpi?

    Trzeba by policzyć dudki, rzucić okiem na temat zdjęć i wykalkulować -
    duży format, panorama (jeśli się da) czy dmuchanie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl