  • 111. Data: 2016-07-12 23:00:01
    Temat: Re: Czy zdałbyś test ?
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

    news:nm3l5r$cdi$1@dont-email.me...
> [...]
    ps.com...

    > i znowu wykazujesz sie brakiem jakiegokolwiek zrozumienia tekstu
    > pisanego. Wykażesz związek między zyskami dla kasy miasta z mandatów SW
    > a startami gospodarki narodowej?

    Ja nie o tym pisałem.
    Wróć, przeczytaj jeszcze raz i udowodnij, że zdałbyś test
    dla gimnazjalisty z czytania z zrozumieniem.

  • 112. Data: 2016-07-12 23:03:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gorion wrote:

    > Ja nie o tym pisałem.
    > Wróć, przeczytaj jeszcze raz i udowodnij, że zdałbyś test
    > dla gimnazjalisty z czytania z zrozumieniem.

    owszem o tym. cytat na który odpowiadałeś:
    "Z mandatow zbieraja troche wiecej niz miliard zlotych. Ze wszystkich
    mandatow, tych za syf w knajpach tez. Budzet na wypadkach traci
    kilkadziesiat miliardow rocznie."

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 113. Data: 2016-07-12 23:04:42
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Jul 2016 22:22:00 +0200, Artur Miller

    > coś mi się zdaje, że teoretyzujesz. kiedyś policzyłem znaki na ok. 50
    > kilometrach, siłą rzeczy musiałem na kazdy z nich zwrócić uwagę. wyszło
    > tak, że większość czasu gapiłem się na znaki a nie na drogę. ich jest za
    > dużo, dlatego są olewane.

    Może dlatego, że miałeś za cel policzenie znaków, a nie ich respektowanie.
    Liczyłeś wszystkie znaki, czy tylko te z ograniczeniem?

    Jako wieloletni kierowca nie zauważyłem aby zerkanie na znaki zajmowało
    więcej czasu niż "gapienie" się na drogę. Mnie bardziej absorbują dziurska
    i pozapadane studzienki. Tu się mogę zgodzić, że szukanie ew. dziur by
    oszczędzić pojazd, to poważnie odciąga uwagę od sytuacji na drodze (w tym
    od znaków).

    > a co z przeprowadzonym swego czasu eksperymentem polegającym na
    > usunięciu większości znaków z dróg? zrobiło się bezpieczniej,
    > z tego co pamiętam...

    No tak, ale to było (jest?) w cywilizowanym motoryzacyjnie kraju, z ludzmi
    o innej mentalności -- nie u nas.

    > wolę kompromis, czyli utopijne liczenie na to, że urzędas zza biurka
    > choć raz pofatyguje się w miejsce, gdzie decyduje o postawieniu znaku.

    Jak ja zgłaszałem prośbę o znak D-4a, to jego zmaterializowanie trwało 2
    miesiące -- bo musieli się pofatygować i sprawdzić czy aby napewno droga
    jest ślepa jak im wykazałem. To nie jest więc tak, poza oczywistymi
    sytuacjami, że stawiają znaki bez analizowania.

    > ja wiem, że urzędas to stan umysłu i dla niego wyrocznią są przepisy i
    > jak słowo pisane głosi, że skrzyżowanie to 70, przejście 60 a przejście
    > z przystankiem to 50, to tak zrobi, ale czy serio jest wielka różnica
    > czy jadę przez przejście 60 czy 70?

    Podejrzewam więc, że by musieli wybrać dolne granice i byś na tym tylko
    dodatkowo ucierpiał.

    > tak, wiem, 10 więcej zabija. ale to już jałowa dyskusja o statystyce.
    > jeśli byłoby tak jak propagandowa tuba rzecze, to dawno byłbym już
    > statystycznie seryjnym mordercą.

    Znaczy ile razy hamowałeś z większej niż dopuszczalna prędkość, mając gokoś
    przed maską?

    > reasumując - jestem za uproszczeniem zasad i pozbyciem się większości
    > oznakowania pionowego.

    Trzeba poczekać na lepsze drogi ew. na dalszą zmianę mentalności kierowców.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 114. Data: 2016-07-12 23:05:57
    Od: <3...@1...230557.invalid> (Tom N)

    Artur Miller w

    > słowo na dzisiaj: "kiedyś".

    Czyli nauczyłeś się nie liczyc znaków tylko ich przestrzegać - fajnie - w
    takim razie po co o tym swoim defekcie wspominasz

    --
    'Tom N'

  • 115. Data: 2016-07-12 23:11:53
    Od: "Gorion" <s...@d...tf>

    > owszem o tym. cytat na który odpowiadałeś:
    > "Z mandatow zbieraja troche wiecej niz miliard zlotych. Ze wszystkich
    > mandatow, tych za syf w knajpach tez. Budzet na wypadkach traci
    > kilkadziesiat miliardow rocznie."

    Posty już ci skaczą przed oczami, chyba zbyt późna pora.

    Ja nie cytowałem powyższego.
    Przeczytaj jeszcze raz mój post.

  • 116. Data: 2016-07-12 23:18:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Gorion wrote:

    > Posty już ci skaczą przed oczami, chyba zbyt późna pora.
    >
    > Ja nie cytowałem powyższego.
    > Przeczytaj jeszcze raz mój post.

    owszem, bo wyciąłeś to co Ci było niewygodne.
    Odpowidałaeś na ten właśnie post.
    Troll harder

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 117. Data: 2016-07-12 23:35:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Tuesday, July 12, 2016, 10:37:39 PM, you wrote:

    [...]

    > Wygląda, że Ty teoretyzujesz, albo liczysz znaki, albo...
    > ...siłą rzeczy nie dotarł do Ciebie przekaz ze znaku
    > Nie licz znaków tylko je/ich przestrzegaj ;P

    Przed czym?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 118. Data: 2016-07-12 23:44:00
    Temat: Re: nie da się spamiętać.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gorion"

    > wiesz ile jest na polskich drogach znaków? średnio 1 co 100 metrów. na
    > czasem wioski z 40-tką przypiętą. no ni ch..a nie da się spamiętać co
    > akurat minąłeś.
    >
    > a.

    Ale roznegliżowane dupy na reklamach to zauważasz i pamiętasz ?
    ---
    A dupęęę swojej kobiety pamiętasz ? A to a sramto

  • 119. Data: 2016-07-13 10:00:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Jul 2016 20:54:47 +0200, z

    > Oraz stworzyło niebezpieczeństwo którego wcześniej tam nie było.

    BTW Coś dla Ciebie, z Twojej ulubionej TV:

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,auto-rozpadlo
    -sie-na-kawalki-zginelo-dwoch-mlodych-mezczyzn,20705
    9.html

    Stawiasz, patrząc na fotki, że ile jechali? :P

    "Wypadek miał miejsce przy szkole w Domanicach Kolonia. Samochód
    roztrzaskał się na kawałki tuż obok baneru z napisem: "Kierowco zwolnij,
    chcemy być bezpieczni"."

    Jakby na takich czekał pomiar odcinkowy "stwarzający niebezpieczeństwo
    którego wcześniej tam nie było", to by zwolnili, w wyniku swojej ignorancji
    nie wiedząc jaka jest obowiązująca prędkość, do 30 na ograniczeniu do 50,
    ale być może jeszcze by żyli. I tak szczęście w nieszczęściu, że nikogo ze
    sobą nie zabrali.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 120. Data: 2016-07-13 10:08:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

> [...]

    ale być może jeszcze by żyli. I tak szczęście w nieszczęściu, że nikogo ze
    A nawet z domu by nie wyjechali by nie narażać się