eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy zasysa wam korek oleju jak odkrecicie? › Re: Czy zasysa wam korek oleju jak odkrecicie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Hinek <h...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy zasysa wam korek oleju jak odkrecicie?
    Date: Wed, 1 Nov 2017 17:44:03 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <otctkl$kb0$1@node1.news.atman.pl>
    References: <59f588ad$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <136tjz03v8vd3$.q1x147865rr7.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <1klianfn51dvw$.1qnaok2irq4le.dlg@40tude.net>
    <3...@g...com>
    <otca94$evi$1@node2.news.atman.pl>
    <59f9b1f8$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.252.80.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1509554645 20832 188.252.80.130 (1 Nov 2017 16:44:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Nov 2017 16:44:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    In-Reply-To: <59f9b1f8$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 171101-0, 2017-11-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617987
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01.11.2017 o 12:37, Robert Wańkowski pisze:
    > W dniu 2017-11-01 o 12:13, Hinek pisze:
    >> W dniu 29.10.2017 o 16:00, Zenek Kapelinder pisze:
    >>  >
    >>>  Kilku procentowy dodatek spalin do zasysanego powietrza podnosi o
    >>> kilka procent moc
    >>>
    >> Warto czasem zastanowić się nad tym co się wypisuje/wkleja.
    >>
    > Czyli co? Bo tak odpowiadasz w pół zdania. Ja nie wiem a chętnie się
    > dowiem. :-)
    >
    > Robert
    >
    Te kilka procent spalin powoduje, że pod koniec suwu sprężania jest
    mniej dostępnego tlenu w cylindrze - przez co trzeba zmniejszyć dawkę
    paliwa co skutkuje spadkiem mocy. Zysk energetyczny z dopalania spalin i
    wykorzystania ich energii cieplnej przez ponowne wprowadzenie do obiegu
    nie kompensuje utraty mocy.

    Albo bardziej obrazowo:

    Dodatek paru procent gówna do pożywienia sportowca nie zwiększy
    niestety jego wydolności...


    --


    Hinek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: