  • Data: 2017-11-01 17:44:03
    Temat: Re: Czy zasysa wam korek oleju jak odkrecicie?
    Od: Hinek <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli co? Bo tak odpowiadasz w pół zdania. Ja nie wiem a chętnie się
    > dowiem. :-)
    >
    > Robert

    Te kilka procent spalin powoduje, że pod koniec suwu sprężania jest
    mniej dostępnego tlenu w cylindrze - przez co trzeba zmniejszyć dawkę
    paliwa co skutkuje spadkiem mocy. Zysk energetyczny z dopalania spalin i
    wykorzystania ich energii cieplnej przez ponowne wprowadzenie do obiegu
    nie kompensuje utraty mocy.

    Albo bardziej obrazowo:

    Dodatek paru procent gówna do pożywienia sportowca nie zwiększy
    niestety jego wydolności...

    --

    Hinek