eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy zasysa wam korek oleju jak odkrecicie?Re: Czy zasysa wam korek oleju jak odkrecicie?
  • X-Received: by 10.31.201.198 with SMTP id z189mr1346165vkf.0.1509289237874; Sun, 29
    Oct 2017 08:00:37 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.201.198 with SMTP id z189mr1346165vkf.0.1509289237874; Sun, 29
    Oct 2017 08:00:37 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!k31no4838346qta.1!news-out.google.com!r5ni4903qtc.1!nntp.google.com!k
    31no4838343qta.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 29 Oct 2017 08:00:37 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1klianfn51dvw$.1qnaok2irq4le.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.111.157;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.112.111.157
    References: <59f588ad$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <136tjz03v8vd3$.q1x147865rr7.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <1klianfn51dvw$.1qnaok2irq4le.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Czy zasysa wam korek oleju jak odkrecicie?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 29 Oct 2017 15:00:37 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 15
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617703
    [ ukryj nagłówki ]

    To Ty nie tyle nke rozumies co nie wiesz. Uklady przewietrzania skrzynki korbowej sa
    tak stare ja czterosuwowe silniki spalinowe. Sa uklady otwarte, spaliny odprowadzane
    sa do atmosfery. Sa uklady zamkniete odprowadzajace spaliny do powtornego spalenia.
    Kilku procentowy dodatek spalin do zasysanego powietrza podnosi o kilka procent moc i
    spaliny sa czystsze. We wszystkich ukladach zamknietych wystepuja sterowane zawory
    regulujace ilosc spalin jaka dostaje sie do dolotu. W sprawnych technicznie silnikach
    wysokoprezych w ktorych szczelnosc ukladu tlok cylinder jest lepsza niz w benzynowych
    sama odma nie zapewnia odpowiedniej ilosci spalin w mieszance i wystepuje w nich
    dodatkowy element zawor EGR. Zawor ten dopuszcza do zasysanego powietrza zywe spaliny
    z wydechu. Kiedys realizowane bylo to prostym zaworem sterowanym silownikiem
    sterowanym podcisnieniem z dolotu. W nowych konstrukcjach sa to zawory sterowane
    elektrycznie a wielkosc otwarcia wymusza procesor karmiony danymi z roznych
    czujnikow. W zuzytym dizlu nie bylo bledem zaslepienie zaworu EGR bo wielkosc
    przedmuchow ze skrzynki korbowej byla wystarczajaca dla zapewnienia prawidlowej pracy
    silnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: