  • 1. Data: 2009-10-16 01:08:16
    Temat: Czy zasilacz 400W wystarczy? (Amacrox Warrior AX450-PNF)
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam,

    czy zasilacz Amacrox Warrior AX450-PNF 400W (
    http://www.proline.pl/sklep.php?p=AMX+WARRIOR+450W )
    pociągnie następujący zestaw:

    AMD Phenom II X2 550
    Gigabyte GA-MA770-UD3 PCI-E AM2+
    Patriot DDR2 Dual Chanel 2x2GB 1066
    Seagate 200GB + Seagate 500GB
    Napęd DVD

    do tego 3-4 wentylatory 80mm

    Z tego co wyliczyłem (w kalkulatorze online) moc jakiej potrzebuje taki zestaw to ok.
    340W więc
    teorytycznie pozostaje tylko 60W zapasu, wydaje mi sie że to bardzo mało a chciałbym
    uniknąc
    sytuacji w której komputer będzie się wyłaczac z braku mocy

    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 2. Data: 2009-10-16 03:16:36
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    400 W ciągnie mi podobny zestaw (a Phenom chodzi jako x4@3500).

  • 3. Data: 2009-10-16 12:44:40
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.10.16 3:08, vcore pisze:

    > AMD Phenom II X2 550
    > Gigabyte GA-MA770-UD3 PCI-E AM2+
    > Patriot DDR2 Dual Chanel 2x2GB 1066
    > Seagate 200GB + Seagate 500GB
    > Napęd DVD
    >
    > do tego 3-4 wentylatory 80mm

    Jak wyświetlisz obraz ?

    --
    Mar

  • 4. Data: 2009-10-16 13:15:49
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@s...org> napisał w wiadomości

    > Jak wyświetlisz obraz ?

    W nazwie płyty jest 770, więc to chyba oczywiste. Nie wszyscy używają
    komputera do gier, więc wystarcza im zintegrowana grafa.

  • 5. Data: 2009-10-16 13:38:13
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.10.16 15:15, maX pisze:

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@s...org> napisał w wiadomości

    > W nazwie płyty jest 770, więc to chyba oczywiste.

    770 to nowe słowo w j.polskim oznaczające kartę graficzną ? Spróbuję
    zapamiętać.

    Zmieniam więc pytanie:
    jak fizycznie podłączysz monitor ?

    >Nie wszyscy używają
    > komputera do gier, więc wystarcza im zintegrowana grafa.

    Oczywiście, ale tacy nie pytają się czy 400W zasilacz wystarcza.

    --
    Mar

  • 6. Data: 2009-10-16 13:58:08
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    > 770 to nowe słowo w j.polskim oznaczające kartę graficzną ? Spróbuję
    > zapamiętać.
    >
    > Zmieniam więc pytanie:
    > jak fizycznie podłączysz monitor ?

    Do płyty głównej z jednej strony i do gniazdka 230V z drugiej strony.

    > Oczywiście, ale tacy nie pytają się czy 400W zasilacz wystarcza.

    W zasilaczach znowu zaczęli montować gniazdka elektryczne na monitor, jak to
    w czasach zasilaczy AT było? I znowu monitory podłącza się do zasilacza?

  • 7. Data: 2009-10-16 14:06:31
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Mariusz pisze:

    > Jak wyświetlisz obraz ?

    Faktycznie zapomniałem o karcie graficznej, 9600GSO

  • 8. Data: 2009-10-16 14:36:02
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "maX" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@s...org> napisał w wiadomości

    Oops, ta płyta jednak nie ma zintegrowanej grafy.

  • 9. Data: 2009-10-17 03:18:35
    Od: vDon <v...@o...eu>

    vcore wrote:

    > Faktycznie zapomniałem o karcie graficznej, 9600GSO

    Jeśli nie planujesz ekstremalnych voltmodów itp. kombinacji to solidny
    zasilacz 350 W powinien wystarczyć, i to ze sporym marginesem
    bezpieczeństwa.

  • 10. Data: 2009-10-17 03:37:22
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    vDon pisze:

    > Jeśli nie planujesz ekstremalnych voltmodów itp. kombinacji to solidny
    > zasilacz 350 W powinien wystarczyć, i to ze sporym marginesem
    > bezpieczeństwa.

    W zasadzie to zamierzam go nieco podkręcić - ale tylko do momentu kiedy wystarczać
    będzie boxowe
    chłodzenie czyli z tego co wyczytałem ok. 3,5GHZ napięcie chyba trzeba będzie
    podnieść wtedy
    nieznacznie, ale w każdym razie to dobra informacja, dzięki