  • 1. Data: 2010-01-02 07:47:06
    Temat: Czy zakup "od Cichego" jest pewny?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Czy obiektywy zakupione od Cichego na allegro są faktycznie pewne (ostre) i
    warto u niego kupować? Wolę zapłacić parę groszy więcej zamiast bujać się z
    wymianami.
    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2010-01-02 09:32:44
    Temat: Re: Czy zakup "od Cichego" jest pewny?
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > Czy obiektywy zakupione od Cichego na allegro są faktycznie pewne (ostre)
    > i warto u niego kupować? Wolę zapłacić parę groszy więcej zamiast bujać

    Kupowałem dwie sztuki przez te pare lat, tamrony. Jeden bardzo ostry
    (28-75), drugi niestety juz nie byl taki wspanialy choc wiekszych zastrzezen
    miec nie moglem. Jednakze go sprzedalem bez zawracania glowy Cichemu (mialem
    ten luksus ze przy zakupie wiedzialem ze jak mi nie podejdzie to bierze go
    moj znajomy - ktory zastrzezen nie mial zadnych!).

    Obsluga w porzadku, ja Cichego napewno polecam ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2010-01-02 11:12:08
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    marcan pisze:
> [...]
    > warto u niego kupować? Wolę zapłacić parę groszy więcej zamiast bujać się z

    trochę OT:
    chciałem kupić Tamrona i też się wahałem co do jakości a ponieważ
    wszystko kupuję w fotozakupy.pl to najpierw napisałem co by było gdyby
    tamron źle ostrzył.
    Odpisali mi, że wysyłam go wtedy na ich koszt do nich i wymieniają od ręki.
    Na szczęście nie miałem okazji przetestować, bo Tamron 17-50 ostrzy
    idealnie.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 4. Data: 2010-01-02 11:20:29
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "crazy bejbi" napisał
> [...]
    > ręki.
    > Na szczęście nie miałem okazji przetestować, bo Tamron 17-50 ostrzy

    Cenna informacja, dziękuję.

  • 5. Data: 2010-01-02 11:21:09
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Kane" napisał
    > Kupowałem dwie sztuki przez te pare lat, tamrony. Jeden bardzo ostry
    > (28-75), drugi niestety juz nie byl taki wspanialy choc wiekszych
    > zastrzezen miec nie moglem.
    Czyli 50:50, słabo...

  • 6. Data: 2010-01-02 18:59:57
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyli 50:50, słabo...

    To nie zawracaj głowy i kup w sklepie z możliwością sprawdzenia.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2010-01-03 08:04:11
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Mikołaj Tutak" napisał
    > To nie zawracaj głowy i kup w sklepie z możliwością sprawdzenia.
    W sklepach, które mam w zasięgu ręki sprawdzanie to męka. Zawsze mają jakieś
    trefne egzemplarze, które trzeba przesiać i spędzam tam stanowczo za dużo
    czasu, czasami trzeba ich odwiedzać kilka razy, aby przetestować kolejny
    egzemplarz, sami też nie potrafią testować sprzętu. Czytałem wcześniej
    pozytywne opinie o tym Cichym (że sprawdza obiektywy przed wysyłką, a nawet
    że można mu wysłać jedno ze swoich body do spasowania) i stąd mój post
    sprawdzający. Chciałem kupić od razu sprawdzone szkło i nie tracić czasu na
    wymiany. Poza tym obiektyw, który oferuje Cichy nie jest w sprzedaży w mojej
    okolicy. Nie upieram się nad "Cichym", może być inny sprzedawca czy sklep,
    byle bez tego całego marnowania czasu na wymiany i sprawdzanie kolejnych
    sztuk. Moim zdaniem to Ty zawracasz głowę mnie pisząc posta, który nic nie
    wnosi do sprawy.
    Pozdrawiam
    marcan

  • 8. Data: 2010-01-03 11:45:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > obiektywy przed wysyłką, a nawet że można mu wysłać jedno ze swoich
    > body do spasowania) i stąd mój post sprawdzający... :)

    Uwierzyles w to, ze ktorykolwiek sprzedawca taniego, popularnego
    sprzetu sprawdza ew. cos wiecej niz to, ze obiektyw dziala (tak wogole)
    i na oko robi ostre zdjecia?

    Zeby to dokladnie sprawdzic trzeba poswiecic troche cennego czasu...
    Jesli cena nadal jest jedna z najnizszych to cos tu sie kupy nie trzyma,
    nie sadzisz?