  • Data: 2011-04-01 06:45:28
    Temat: Re: Czy warto wybrać oferte Play
    Od: a <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Norbert formulated on piątek :
    > Tylko nie mam pojęcia czy prepaid PLAY oferuje też jakiś
    > sposób na darmowe rozmowy w sieci.

    Jeśli wybierzesz profil "Dasrmowe rozmowy i SMS w sieci" to po
    doładowaniu za 30 zł masz 30 dni darmowych SMS i gadania w sieci. Potem
    jeśli nie dołądujesz to możesz kupić 30 dni darmowych rozmów w sieci za
    10 zł.

    Wszystko można oczywiście zobaczyć na ich stronie - wybierz kartę i
    poszukaj pakietów jakie do niej możesz kupić (internet, stacjonarki
    itp)