  • 141. Data: 2010-09-16 13:34:27
    Temat: Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-16 13:12, krzysiek82 pisze:
    (...)
    > no dobrze nie to, co obecni tu światowcy ale 3-4 razy do roku to chyba
    > wystarczy, żeby mieć jakiś światopogląd?

    Nie wierzę nawet w 1, ale to jest tylko i wyłącznie Twoja wina.

    > przykłady proszę.

    Przejedź się np. od Barwinka przez Zborov, Bardejov, Presov
    do Koszyc - ze zwiedzaniem, zakupami, szwendaniem się z ciekawości.
    Trudno porównywać na podstawie Bratysławy czy pobytu w Jasnej.
    Zobaczysz sobie tę czystość, porządek, wysoki standard itd.

    > nie wnikałem, w sumie mnie interesuje jaki naród jest teraz a nie jaki był.

    Ja piszę o obecnych czasach, a nie jak było kiedyś. To był tylko
    przykład pewnych zachowań. My dla przykładu zniszczyliśmy mnóstwo
    pamiątek po tamtych czasach i nie świadczy to dobrze o niszczących
    i manipulujących przeszłością.

  • 142. Data: 2010-09-16 13:53:33
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 13:34, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Nie wierzę nawet w 1, ale to jest tylko i wyłącznie Twoja wina.

    dobrze i w sumie mnie to nie obchodzi czy w coś wierzysz czy nie.

> [...]
    > Trudno porównywać na podstawie Bratysławy czy pobytu w Jasnej.
    > Zobaczysz sobie tę czystość, porządek, wysoki standard itd.

    zaciekaw mnie to może odwiedzę tamte rejony. Chociaż w sumie po
    wprowadzeniu euro stracili na atrakcyjności w moich oczach. Dodam
    jednak, że Słowacja to nie był najlepszy przykład, ale moje ukochane
    Niemcy już tak.

    --
    krzysiek82

  • 143. Data: 2010-09-16 14:22:17
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-16 13:53, krzysiek82 pisze:
    (...)
    > dobrze i w sumie mnie to nie obchodzi czy w coś wierzysz czy nie.

    Nieistotne - chodzi o Twoją wiarygodność, a co za tym idzie, treść
    płynącą z Twoich wypowiedzi. Nawet w tym wątku.

    > zaciekaw mnie to może odwiedzę tamte rejony. Chociaż w sumie po
    > wprowadzeniu euro stracili na atrakcyjności w moich oczach. Dodam
    > jednak, że Słowacja to nie był najlepszy przykład,

    Aha, czyli najpierw podajesz Słowację jako przykład, później się
    wycofujesz rakiem, ponieważ od Euro to już jest inaczej i jej nie
    odwiedzasz? Dokładnie jak pisałem (nie tylko ja) - świat znasz
    z opowieści, a nie z własnych doświadczeń.

    > ale moje ukochane Niemcy już tak.

    Patrząc po tym co wypisujesz, to znasz je dokładnie tak samo jak
    Słowację.

  • 144. Data: 2010-09-16 14:22:50
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-09-16 13:53, krzysiek82 wrote:

    > ale moje ukochane Niemcy już tak.

    Nie rozumiem, co ciebie powstrzymuje przed przeniesieniem sie tam? Dzis
    to nie jest problem. Zona nostryfikuje dyplom, odpadnie problem
    konkurencyjnego weterynarza, ty na codzien bedziesz mial do czynienia z
    fachowcami, a nie podludzmi "polaczkami". Bedziesz mial dostep do
    najlepszych samochodow, nie od polskich handlarzy, bedziesz mial
    wspaniale drogi, pewnie tez wspanialych sasiadow,wspanialy rzad. Czy ty
    jestes masochista? Masz przeciez mozliwosc przeniesienia sie do
    ukochanego kraju, a mimo tego dalej tu tkwisz. Dla czego ciagle tu
    jestes i sie meczysz?

  • 145. Data: 2010-09-16 18:04:17
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 16 Sep 2010 14:22:50 +0200, mleko <m...@m...ml> wrote:

    > Dla czego ciagle tu
    > jestes i sie meczysz?

    Bo ,,protestancki etos pracy'', a nie samobiczowania? :P

    r.
    _____________

  • 146. Data: 2010-09-17 09:29:45
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 14:22, mleko pisze:
    Dla czego ciagle tu
    > jestes i sie meczysz?

    ja się nie męczę i nigdy tak nie napisałem

    --
    krzysiek82

  • 147. Data: 2010-09-17 09:33:28
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 14:22, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Nieistotne - chodzi o Twoją wiarygodność, a co za tym idzie, treść
    > płynącą z Twoich wypowiedzi. Nawet w tym wątku.

    już raz pisałem i teraz powtórzę, nie obchodzi mnie co myślą inni.

    > Aha, czyli najpierw podajesz Słowację jako przykład, później się
    > wycofujesz rakiem, ponieważ od Euro to już jest inaczej i jej nie
    > odwiedzasz?

    Miałeś mnie zainteresować a nie wypisywać swoje teorie. Z chęcią
    wysłucham twojego zdania na temat Słowacji a jak będzie sposobność to
    się przejadę.

    --
    krzysiek82

  • 148. Data: 2010-09-17 09:49:17
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-17 09:33, krzysiek82 pisze:

    > już raz pisałem i teraz powtórzę, nie obchodzi mnie co myślą inni.

    Znakomite podsumowanie, które w sposób wręcz idealny przeczy wielu
    Twoim tezom.

    > Miałeś mnie zainteresować a nie wypisywać swoje teorie.

    LOL - ja miałem Ciebie zainteresować? Chcesz to się zam zainteresuj,
    a nie wypisuj bzdury bez zapoznania się z tematem.

    > Z chęcią wysłucham twojego zdania na temat Słowacji

    Znów sobie zaprzeczasz - przed chwilą pisałeś, że nie interesuje
    Ciebie, co myślą inni. W sumie nie pierwszy raz.

    > a jak będzie sposobność to się przejadę.

    Trzeba to było zrobić wcześniej. Jak sam widzisz, wiarygodność
    tego co wypisujesz jest bardzo mała.

  • 149. Data: 2010-09-17 10:04:04
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-17 09:49, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Znakomite podsumowanie, które w sposób wręcz idealny przeczy wielu
    > Twoim tezom.

    wiesz chyba małpa w zoo zrozumie więcej niż ty. koniec tematu bo ty
    ciągle te swoje brednie wypisujesz.

    --
    krzysiek82

  • 150. Data: 2010-09-17 13:06:55
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-17 10:04, krzysiek82 pisze:

    > wiesz chyba małpa w zoo zrozumie więcej niż ty. koniec tematu bo ty
    > ciągle te swoje brednie wypisujesz.

    Dobre, dobre - jak zaczyna brakować argumentów, to trzeba trochę
    poszczekać/obsikać :)

    Miłego zwiedzania - chociaż Europy :)