eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
  • Data: 2010-09-08 14:29:50
    Temat: Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > w polsce nadal to się nazywa kablowaniem, bo polacy (nie wszyscy żeby
    > nie było) to bardzo prosty naród coś jak małpy w zoo.
    > Nie rozumieją, że bezpieczeństwo jest w naszym wspólnym interesie. I to
    > my musimy na rzecz bezpieczeństwa działać a nie tylko policja.

    Nie wiem jakiej jestes narodowosci, ale skoro zdecydowales sie pisac w
    naszym jezyku, to "Polacy" (nie "polacy"). "Policja" mozna pisac mala
    litera, ale osobiscie uwazam, ze jest to nazwa instytucji i te tez
    nalezy pisac zaczynajac wielka litera, a i przez szacunek tez nie zaszkodzi.
    Co do meritum, to ciesz sie, ze nie bylo tam Policji, gdybym to widzial,
    to dostalbys mandat w najlepszym razie, a w najgorszym wyrok.
    Doprowadziles do wypadku, bo typowy "polaczek" nie da sie wyprzedzic.
    Mozna bylo wlaczyc lewy migacz zeby zasygnalizowac, ze wyprzedzanie to
    nienajlepszy pomysl teraz, mozna bylo zwolnic bedac wyprzedzanym i
    zjechac mozliwie najblizej prawej jesli mimo wszystko gosc sie
    zdecydowal na wyprzedzanie, tak nakazuje PoRD, zdrowy rozsadek i zwykla
    empatia, ale "polaczek" musi udowodnic, ze choc jego bryka slaba i
    szybciej nie pojedzie, to przynajmniej inni tez szybciej nie pojada.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa