eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
  • Data: 2010-09-08 14:09:28
    Temat: Re: Czy warto pomagać osobie która uległa wypadkowi z własnej winy?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Co wybierasz. Serio pytam?

    Wyboru specjalnie nie mialem. Panika na szczescie przychodzi po fakcie,
    ale przychodzi. Zarejestrowalem tylko, ze ciemny samochod, sedan i z
    tylu dzieciak. Chwile ochlonalem, wywietrzylem smrod przypalonych kapci
    i pojechalem dalej, nie mialem szans zapamietac numerow, ba, nie
    zarejestrowalem nawet marki. Na pogon tez nie bylo szans, cofanie na
    ruchliwej drodze to nienajlepszy pomysl. Nie, nie mam oporow przed
    dzwonieniem na Policje i malo mnie obchodzi co kto o tym mysli.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa