  • 21. Data: 2011-06-28 08:47:21
    Temat: Re: Czy warto na Moto GP?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Toż ja nic nie robię.

    Wlasnie o to mi sie rozchodzi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-06-28 10:15:37
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2011-06-28 10:15, Marcin N pisze:

    > Toż ja nic nie robię. To ty wyginasz śmiało ciało. Spróbuj raz "po
    > bożemu" i porównaj czasy.

    Moja propozycja-znajdź ze dwa winkielki,kolega niech robi
    fotki,zobaczysz ile z teorii przełożysz na praktykę.Idę o zakład że
    pozycję będziesz miał okrutną.

    =========

    Rozczaruję Cię. Pracuję nad swoją pozycją od roku. Na torach kartingowych.
    Przyjmuję każdą krytykę i analizuję swoje błędy na filmach.
    Analizuję i pracuję nad ich poprawą.

  • 23. Data: 2011-06-28 10:17:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Rozczaruję Cię. Pracuję nad swoją pozycją od roku. Na torach kartingowych.
    > Przyjmuję każdą krytykę i analizuję swoje błędy na filmach.
    > Analizuję i pracuję nad ich poprawą.

    Cudownie, a cos w liczbach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2011-06-28 10:23:31
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisała rzekomo
    > Cudownie, a cos w liczbach?

    Oj tam, oj tam.
    Dalbys juz spokoj, Artur.
    Wyglada to coraz bardziej na krucjate przeciwko teoretykowi.

    Marcin N tymczasem jest niesmialym praktykiem, jak sie okazuje.
    I o ile nie jezdzi Kawasakiem, to moze bedzie mu szlo coraz lepiej.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 25. Data: 2011-06-28 10:25:09
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Rozczaruję Cię. Pracuję nad swoją pozycją od roku. Na torach kartingowych.
    > Przyjmuję każdą krytykę i analizuję swoje błędy na filmach.
    > Analizuję i pracuję nad ich poprawą.

    Cudownie, a cos w liczbach?

    ===

    Wiek: 38, wzrost 174, waga 75, przebieg: 15 tys km motocyklem w dwa lata,
    liczba motocykli: 2.

    Pytasz o czasy okrążeń? Nie mierzyłem nigdy. Ale też nigdy nie miałem
    problemów z tym, że motocykl wali mi się w zakręcie i muszę to niwelować
    wyginając ciało od zakrętu. Czy jesteś szybszy ode mnie na torze? - Bez
    wątpienia. Czy możesz coś poprawić u siebie? - Bezapelacyjnie tak.

  • 26. Data: 2011-06-28 10:29:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-28, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Wiek: 38, wzrost 174, waga 75, przebieg: 15 tys km motocyklem w dwa lata,
    > liczba motocykli: 2.

    Nie gustuje w chlopakach wiec mogles sobie darowac.

> [...]
    > wyginając ciało od zakrętu. Czy jesteś szybszy ode mnie na torze? - Bez
    > wątpienia. Czy możesz coś poprawić u siebie? - Bezapelacyjnie tak.

    Ano od jakiegos czasu probuje Ci to uswiadomic, ze jezeli pozycja i inne
    cuda nie ma pokrycia w lepszym czasie okrazen to jedynie pieknie wyglada
    na zdjeciach/filmach.

    Nadal nie rozumiesz czemu zygzak sie wali w zakrety? Popatrz na wage
    Fazera a 270 kg gotowego Zygzaka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2011-06-28 10:30:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-28, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Oj tam, oj tam.
    > Dalbys juz spokoj, Artur.
    > Wyglada to coraz bardziej na krucjate przeciwko teoretykowi.

    Ale ja lubie krytyke, ale konstruktywna, poparta praktyka a nie czyste
    teorytykowanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2011-06-28 10:52:13
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    Nadal nie rozumiesz czemu zygzak sie wali w zakrety? Popatrz na wage
    Fazera a 270 kg gotowego Zygzaka.

    ==========

    Ok, pogadajmy o tym waleniu się w zakręty. Temat mnie zaciekawił kiedyś, gdy
    przejechałem się Hondą CBF 600 kumpla. Też mi zacieśniała zakręt.
    Zastanawiałem się wtedy, czy to nie dowód na jakąś usterkę. Mój Fazer trzyma
    niemal idealnie promień skrętu - nie trzeba pilnować szczególnie kierownicy
    i nie czuje się niestabilności.

    Czy tak nie powinno być w każdym modelu?

  • 29. Data: 2011-06-28 13:35:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 12:15, Marcin N pisze:

    > Rozczaruję Cię. Pracuję nad swoją pozycją od roku. Na torach
    > kartingowych. Przyjmuję każdą krytykę i analizuję swoje błędy na filmach.
    > Analizuję i pracuję nad ich poprawą.

    Cosik mi się pamięta że całkiem niedawno pytałeś o tor kartingowy.
    Skoro więc jezdzisz itd dlaczego marudzisz z tą teorią?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2011-06-28 21:24:04
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 28.06.2011 12:29, AZ pisze:

> [...]
    > na zdjeciach/filmach.
    >
    > Nadal nie rozumiesz czemu zygzak sie wali w zakrety? Popatrz na wage

    Sratatata, xx waży porównywalnie a się w zakręty nie wali.
    Wytworna pozycja na motocyklu z kolankiem na asfalcie nie gwarantuje w
    każdym przypadku lepszego czasu, a ten jest na torze priorytetem, lecz
    jeżeli motocykl wali Ci się w zakręty i skutkiem tego jest wspomniana
    już tu wielokrotnie Twoja pozycja, to może trzeba przemyśleć technikę i
    tor pokonywania zakrętów?

    --
    pzdr.
    zefir