  • Data: 2020-10-11 10:22:16
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-11 o 09:01, Myjk pisze:
    > Sun, 11 Oct 2020 08:57:30 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Dokładnie tak, ja też ze swoimi "częściami" jeżdżę. Np. ASO liczy olej 60
    > zł/L a ja kupuję ten sam za 25. Nigdy nic nie brzęczeli, bo mam takie
    > prawo.

    Jest świetnie dopóki nie zacznie się coś dziać i nie przyjedziesz na
    serwis. Wtedy na dzień dobry wszystkie te kupione materiały
    eksploatacyjne poza ASO wymieniane są najpierw na fabryczne. Dopiero po
    wymianie nowiutkiego filtru powietrza na ichni za 250 zeta zajęli mi się
    usterką.

    zdrówko.

    --
    Irokez