eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy warto kupowac centralke na infolinie dla firmy? › Re: Czy warto kupowac centralke na infolinie dla firmy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jerki" <k...@p...onet.eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Czy warto kupowac centralke na infolinie dla firmy?
    Date: Mon, 26 Jul 2010 20:52:55 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <i2kllc$ir0$1@news.onet.pl>
    References: <i2ie1d$efm$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-19-122.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280170476 19296 78.8.19.122 (26 Jul 2010 18:54:36 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jul 2010 18:54:36 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i2ie1d$efm$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:231625
    [ ukryj nagłówki ]

    Do samej infolinii, nawet bardzo rozbudowanej, centralka nie jest ci
    potrzebna. Z tego co mówiesz, ta infolinia nie byłaby jedyną usługą,
    napisałeś będzie odbierał pracownik, chcesz własną zapowiedź do nagrywania
    rozmów, pocztę głosową, która chyba tylko wtedy ma sens, jeśli oprócz
    infolinii są jeszcze jacyś abonenci. Na samei infolinii też możesz nagrywwać
    wiadomości i je potem odsłuchiwać. Ale jesli chcesz przekazywać rozmowy do
    innych, "żywych" abonentów lub na zewnątrz, to potrzebujesz centralki.
    Pytanie jest jak zawsze, jakie usługi cię interesują.
    Jarek

    Użytkownik "hiphophurra" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i2ie1d$efm$1@inews.gazeta.pl...
    > Hej,
    > Pytanie. Tworzymy całodobową infolinię w firmie, czyli
    > dwa numery (komórkowe), pod które klienci mogą
    > dzwonić całą dobę i zawsze ktoś odbierze, o ile nie
    > jest zajęte. Zawsze jakiś pracownik będzie w firmie
    > pod telefonem. Czy warto kupić centralkę do takiego
    > zastosowania (i bramkę GSM, żeby centralka widziała
    > karty SIM jak linię naziemną), czy nie ma sensu i po
    > prostu kupić wygodny aparat GSM pracownikowi
    > dyżurującemu? Bo z tego co wiem centralki mają
    > dużo fajnych opcji, np. możliwość odtworzenia
    > głosowego komunikatu, że rozmowa będzie nagrywana,
    > samego nagrywania rozmów, tworzenia poczty głosowej,
    > rejestracji numerów, statystyk połączeń itp. Czy
    > bez centralki też można coś takiego zrobić?
    > hhh

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: