  • 1. Data: 2011-04-08 12:58:33
    Temat: Czy warto kupować astre II
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Co szanowne grono sądzi o oplu astrze II?

    Zastanawiam się nad autem dla żonki. Budżet raczej skromny ok 15 tys.
    Autko ma być niewielkie, raczej benzynka i niewielka pojemność.

    W tej chwili mamy corse B diesel z roku 1998.
    Poza rdzewiejącym nadwoziem i podwoziem :) to autko bezawaryjne.

    Pierwszym pomysłem był Fiat Punto II, ale ciężko znaleźć z klimą.
    Być może moja firma będzie sprzedawać astre i zacząłem się na nią zastanawiać.

    Z plusów to:
    ma klime, silnik 1.4, znam historię, jest w miarę młode 2006 rok,
    przebieg 105 tys (pewny)

    z minusów:
    kolor biały, była lekko stuknięta z przodu i z tyłu. Mały odprysk na masce
    i kropka rdzy na tylnej klapie.

    Ogólnie autko zadbane, nie katowane.
    Ile może być warta taka astra? Na otomoto ceny różne ale raczej koło 20 tys.
    Warto w ogóle się zastanawiać, czy szukać punciaka z lat ok 2004.

    Ryba

  • 2. Data: 2011-04-08 14:12:26
    Temat: Re: Czy warto kupować astre II
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2011-04-08 12:58, Ryba pisze:
> [...]
    > tys.
    > Warto w ogóle się zastanawiać, czy szukać punciaka z lat ok 2004.

    Nie porownywal bym Punto do Astry II, ja bym bral Opla, ale jezdzilem
    oplami tylko 6 lat i to moja opinia :) A o Astrze II mam jak najlepsza
    choc mialem diesla 1.7 a nie benzynowy model.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 3. Data: 2011-04-08 14:20:57
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    NAJWAŻNIEJSZY PLUS, to to że znasz to auto od początku jego żywota,
    jeśli dobrze zrozumiałem, i to jest najważniejsze i wartę bardzo dużo
    pieniędzy.
    Jeśli ceny rynkowe wywoławcze są rzędu 20tyś brutto, to nie ma co
    liczyć, że za tyle się sprzeda, tym bardziej, że kto go nie zna to auto
    z firmy zawsze zakłada się, że jest katowane, a i każdy handlarz musi na
    tym przecież zarobić.
    Co to znaczy, że Astra była lekko stuknięta? Są po tym teraz jakieś
    problemy z autem?

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 4. Data: 2011-04-08 14:42:16
    Temat: Odp: Czy warto kupować astre II
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > handlarz musi na tym przecież zarobić.
    > Co to znaczy, że Astra była lekko stuknięta? Są po tym teraz jakieś problemy z

    Że znam auto to za dużo powiedziane. Wiem kto jeździł, wiem że dbał.

    Z problemów to jak pisałem kropka rdzy na tylnej klapie, średnicy może 2 mm
    no ale to oznaka, że trzeba będzie malować.
    Na przedniej masce, blisko lampy odprysk farby średnicy ok 1 cm bez rdzy.

    Mechanicznie podobno bez zarzutu, no ale to bede sprawdzal jak sie zdecyduje.

    Ryba

  • 5. Data: 2011-04-08 14:46:27
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    6 lat i to moja
    > opinia :) A o Astrze II mam jak najlepsza choc mialem diesla 1.7 a nie benzynowy

    Punto miałem. Wersję z 95 roku. Jeździłem kilka lat na LPG. Wiekszych
    problemó nie było. Pęknięty altermator :) reszta to materiały eksploatacyjne.
    Rdzy nie było poza tylną klapą.

    Corse mam do tej pory. Też niezawodna ale ta rdza już mnie męczy.
    Miało nie być więcej opli :)

    Chociaż w II już się chyba uporali z tym problemem

    Ryba

  • 6. Data: 2011-04-08 21:50:05
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-08 12:58, Ryba pisze:
    > Z plusów to:
    > silnik 1.4

    I to ma być plus ? Jak by miał diesla to rozumiem że plus bo chociaż
    oszczędny. Jak by miał 2.0 albo 2.2 to plus bo szybki. Ale 1.4 ? Wolne
    to a pali minimalnie mniej od 1.8.

  • 7. Data: 2011-04-09 08:13:29
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > I to ma być plus ? Jak by miał diesla to rozumiem że plus bo chociaż oszczędny. Jak
    by miał 2.0
    > albo 2.2 to plus bo szybki. Ale 1.4 ? Wolne to a pali minimalnie mniej od 1.8.

    Dziękuję bardzo za diesla w astrze II. Jak się trafi isuzu to ok ale reszta to
    awaryjne muły. Mam teraz dwa diesle i musowo musi być benzynka.
    1.4 to dla mnie zaleta. To auto ma służyć tylko do toczenia się po niewielkim
    mieście.

    Ryba

  • 8. Data: 2011-04-09 10:48:34
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:58:33 +0200, Ryba napisał(a):

    > Witam
    >
    > Co szanowne grono sądzi o oplu astrze II?

    Miałem i polecam.
    Zawieszenie bardzo odporne na nasze drogi i tanie w ewentualnej naprawie.
    Natomiast jeżeli chodzi o silnik to jednak 1,4 chyba za mały, ale jeżeli
    masz tylko toczyć się po mieście to wystarczy.

    Mankamentem w moim modelu był alternator, który 3 razy był wymieniany.
    Sprzedałem przy stanie 300 tyś km (z oryginalnym jescze tłumikiem :) )

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2011-04-11 08:08:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-08 14:46, *Ryba* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Corse mam do tej pory. Też niezawodna ale ta rdza już mnie męczy.
    > Miało nie być więcej opli :)
    >
    > Chociaż w II już się chyba uporali z tym problemem

    Tak, zadbaj o to ognisko rdzy na klapie i nie powinieneś mieć większych
    problemów :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2011-04-12 21:20:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:58:33 +0200, Ryba napisał(a):

    > Witam
    >
    > Co szanowne grono sądzi o oplu astrze II?

    ZŁO.

    > Zastanawiam się nad autem dla żonki. Budżet raczej skromny ok 15 tys.
    > Autko ma być niewielkie, raczej benzynka i niewielka pojemność.

    A co Ci żona zrobiła?

    --