  • Date: Fri, 08 Apr 2011 14:20:57 +0200
    From: BAREK <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto kupować astre II

    NAJWAŻNIEJSZY PLUS, to to że znasz to auto od początku jego żywota,
    jeśli dobrze zrozumiałem, i to jest najważniejsze i wartę bardzo dużo
    pieniędzy.
    Jeśli ceny rynkowe wywoławcze są rzędu 20tyś brutto, to nie ma co
    liczyć, że za tyle się sprzeda, tym bardziej, że kto go nie zna to auto
    z firmy zawsze zakłada się, że jest katowane, a i każdy handlarz musi na
    tym przecież zarobić.
    Co to znaczy, że Astra była lekko stuknięta? Są po tym teraz jakieś
    problemy z autem?

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl