  • 11. Data: 2011-04-14 08:45:01
    Temat: Odp: Czy warto kupować astre II
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości
    news:c1.01.3Q8J4w$0Dv@mike.oldfield.org.pl...

    > ZŁO.

    > A co Ci żona zrobiła?

    A np. pyszny obiad wczoraj ale co to ma wspólnego z moim pytaniem

    Poleć lepiej coś odpowiedniego Twoim zdaniem.

    Ryba

  • 12. Data: 2011-04-14 17:28:36
    Temat: Re: Czy warto kupować astre II
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    On 2011-04-08 12:58, Ryba wrote:
> [...]
    > zastanawiać.
    >
    > Z plusów to:
    > ma klime, silnik 1.4, znam historię, jest w miarę młode 2006 rok,
    > przebieg 105 tys (pewny)
    >
    > z minusów:
    > kolor biały, była lekko stuknięta z przodu i z tyłu. Mały odprysk na masce
    > i kropka rdzy na tylnej klapie.
    >
    > Ogólnie autko zadbane, nie katowane.
    > Ile może być warta taka astra? Na otomoto ceny różne ale raczej koło 20
    > tys.
    > Warto w ogóle się zastanawiać, czy szukać punciaka z lat ok 2004.

    witam
    mój ojciec ma Opla Astre II 1.4 z 2004 roku i sobie bardzo chwali. Ten
    samochód ma na szczęście pełny ocynk i nie ma kompletnie rdzy, ten
    problem nie istnieje, praktycznie bezawaryjne. Jakiekolwiek naprawy
    bardzo tanie. Samochód do zwykłego jeżdżenia bez szaleństw idealny.