    From: "Ryba" <t...@U...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Odp: Czy warto kupować astre II
    Date: Fri, 8 Apr 2011 14:42:16 +0200

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4d9efdaf@news.home.net.pl...
    > NAJWAŻNIEJSZY PLUS, to to że znasz to auto od początku jego żywota, jeśli dobrze
    zrozumiałem, i to
    > jest najważniejsze i wartę bardzo dużo pieniędzy.
    > Jeśli ceny rynkowe wywoławcze są rzędu 20tyś brutto, to nie ma co liczyć, że za
    tyle się sprzeda,
    > tym bardziej, że kto go nie zna to auto z firmy zawsze zakłada się, że jest
    katowane, a i każdy
    > handlarz musi na tym przecież zarobić.
    > Co to znaczy, że Astra była lekko stuknięta? Są po tym teraz jakieś problemy z
    autem?

    Że znam auto to za dużo powiedziane. Wiem kto jeździł, wiem że dbał.

    Z problemów to jak pisałem kropka rdzy na tylnej klapie, średnicy może 2 mm
    no ale to oznaka, że trzeba będzie malować.
    Na przedniej masce, blisko lampy odprysk farby średnicy ok 1 cm bez rdzy.

    Mechanicznie podobno bez zarzutu, no ale to bede sprawdzal jak sie zdecyduje.

    Ryba