  • 1. Data: 2011-10-04 12:44:42
    Temat: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
    Od: " Niki" <n...@N...gazeta.pl>

    Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne,
    zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do zastosowań typowo biurowych
    (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)? Atramentowe
    czy laserowe? Tak do 1700 zł.

    Pozdrawiam, Niki

  • 2. Data: 2011-10-04 12:47:08
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 12:44:42 +0000 (UTC), Niki napisał(a):

> [...]
    > (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    > A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)? Atramentowe

    Jakiegos atramentowego Brothera za 300-400 zl i wymieniac jak padnie po
    gwarancji.

    --
    pozdro
    RemeK

  • 3. Data: 2011-10-04 15:08:52
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    > A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?

    Za tyle kasy to nie warto. Ja mam HP F2280 (wlasnie widze na Allegro nowa z
    wystawy za 69 zl). Skanuje ok, ma tez funkcje ksero. Wydruki sa ladne i
    czytelne. Jest to atramentowka, komplet zamiennikow kosztuje chyba 80 zl.
    Jako urzadzenie do biura na pewno sie sprawdzi (o ile nie drukujesz setek
    stron dziennie).

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2011-10-04 15:34:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " Niki" <n...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?
    > Atramentowe czy laserowe? Tak do 1700 zł.

    Ja bym kupił kombajn bo mniej miejsca zajmuje i daje fajne rzeczy
    których nie ma gdy masz osobno skaner i drukarkę (np. kopiarka).
    Unikaj HP - mają strasznie chu**y software, kup Epsona lub Brother
    jak Cię na Epsona nie stać ;-)

  • 5. Data: 2011-10-04 18:27:22
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a nie lepiej Canon,a MPxxx ??

  • 6. Data: 2011-10-04 19:17:08
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 4 Oct 2011 12:44:42 +0000 (UTC), " Niki"
    <n...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >(nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    >A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)? Atramentowe

    Kupa szmalu. Takie urządzenia (laserowe) kosztują od 400 zł.
    http://www.skapiec.pl/site/cat/6/filtr/_0_14020_0_0_
    0_0_0_0_69051_0

    --
    Maciej Bójko

  • 7. Data: 2011-10-04 19:36:38
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kupa szmalu. Takie urządzenia (laserowe) kosztują od 400 zł.
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/6/filtr/_0_14020_0_0_
    0_0_0_0_69051_0

    Podejrzewam, że zapomniał dopisać "kolorowy"...

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2011-10-04 20:29:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote in message
    > a nie lepiej Canon,a MPxxx ??

    Miałem Canona MP280 i nie jestem zadowolony.
    Ma dziwne ładowanie papieru od góry - w parę
    miesięcy coś mu się tam zakurzyło i nie widział
    papieru. Potem z przodu, te drzwiczki idiotyczne
    się wyłamały gdy potrąciłem je ramieniem odsuwając
    się od biurka na fotelu z kółkami - nie polecam.

    Od zawsze kupowałem HP i były dobre wydruki,
    odkąd pojawiły się kombajny i trzeba używać softu
    marki HP napisanego gdzieś na kolanie w Indiach
    za $5 do skanowania np. to jest tragedia.
    Powiedziałem sobie jakiś rok temu "nigdy wiecej
    HP" i nie żałuję. Kupiłem niedawno koledze Epsona
    WorkForce 630 i jest super.

    Problem w tym że OP powinien pytać "jaka drukarka
    do XXX stron na miesiąc" a nie jaka do biura, bo
    różnych biur jest cała masa i nie jest to bez różnicy
    czy to biuro w domu, gdzie drukuje może jedną
    kartkę dziennie czy biuro u adwokata, gdzie drukuje
    300 kartkowe kontrakty co pół godziny.

  • 9. Data: 2011-10-04 21:30:32
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik " Niki" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    > A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?

    Masz o wiele za dużo. Po pierwsze oczywiście kombajn a nie wszystko osobno,
    po drugie coś z serii biurowych atramentówek. Nie zapominać, ze istnieje
    Lexmark (strona za 3 grosze), Epson ale biurowy a nie badziew za 200 zł.
    Może być HP, ale też biurowe. Brother nie wytrzyma dużego obciążenia a Canon
    nie ma typowo biurowych modeli.

  • 10. Data: 2011-10-05 13:51:38
    Od: "Niki" <n...@g...pl>

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

> [...]
    > za $5 do skanowania np. to jest tragedia.
    > Powiedziałem sobie jakiś rok temu "nigdy wiecej
    > HP" i nie żałuję. Kupiłem niedawno koledze Epsona

    Dzięki za sugestie, też mam dobre wspomnienia z
    Epsonem. Tylko gdzie w Warszawie można kupić, np.
    model WorkForce 630 i inne tego typu produkty
    Epsona. Na Allegro nici, Google znajduje głównie
    testy a nie sklepy. Jakby ten towar nie był zbyt
    popularny w naszym kraju.
    Papsy,
    Niki