eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCzy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
    From: "Dysiek" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
    Date: Tue, 4 Oct 2011 17:08:52 +0200

    > Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne,
    > zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do zastosowań typowo
    > biurowych
    > (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    > A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?
    > Atramentowe
    > czy laserowe? Tak do 1700 zł.

    Za tyle kasy to nie warto. Ja mam HP F2280 (wlasnie widze na Allegro nowa z
    wystawy za 69 zl). Skanuje ok, ma tez funkcje ksero. Wydruki sa ladne i
    czytelne. Jest to atramentowka, komplet zamiennikow kosztuje chyba 80 zl.
    Jako urzadzenie do biura na pewno sie sprawdzi (o ile nie drukujesz setek
    stron dziennie).

    Pozdrawiam
    Dysiek