  • 11. Data: 2011-10-05 14:55:05
    Temat: Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.
    Od: divek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 15:51, Niki pisze:

    > Jakby ten towar nie był zbyt popularny w naszym kraju.

    Niestety w naszym kraju popularnością cieszy się to co jest "dużo,
    tanio, Tes...o", a stosunkowo dobrze to widać właśnie jak potrzebujesz
    kupić coś markowego ze średniej lub wyższej półki cenowej - dostępność
    ograniczona lub zupełny brak, a jak już przyjdzie co do czego to na
    dostawę trzeba długo czekać.

    --
    Pozdrowienia,
    divek

  • 12. Data: 2011-10-05 16:11:54
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Warto. Bardzo wygodne, bo masz wszystko w jednym urządzeniu.
    Kupując konkretne urządzenie poczytaj wcześniej o nim i sprawdź, jakie
    oprogramowanie znajduje się wraz z urządzeniem. Dopiero porządnie
    napisany soft powoduje, że można wygodnie skanować, faksować i drukować.
    Niektóre z urządzeń (np. wiele HP-ków) są dobrze obsługiwane również pod
    Linuksem (hplip), co może mieć znaczenie, jeśli używasz w biurze
    komputera z tym systemem. Zwróć też uwagę na dodatkowe funkcje, które
    mają niektóre "kombajny" np. całkiem niedrogie Brothery pozwalają
    skanować dokumenty i jednym guzikiem na obudowie wysyłać je na
    zdefiniowane wcześniej konto FTP.

    g.

  • 13. Data: 2011-10-05 16:24:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "geyb" napisał w wiadomości grup
    > Niektóre z urządzeń (np. wiele HP-ków) są dobrze obsługiwane również pod
    > Linuksem (hplip), co może mieć znaczenie, jeśli używasz w biurze komputera z
    > tym systemem.

    Linux w biurze jest potrzebne, jak kwadratowe koła.

  • 14. Data: 2011-10-06 10:21:05
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 18:24:10 +0200, qwerty napisał(a):

    > Linux w biurze jest potrzebne, jak kwadratowe koła.

    U znajomych w małej firmie stoi leciwy już komp z Celeronem 1,8 GHz, 1 GB
    ramu, 4 dyskami w RAID5 i robi za router, serwer plików, serwer FTP, http i
    poczty. Więc może trochę uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory. ;D

    [ Nie ma co płakać and rozlanym mlekiem; toż to nie piwo. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 15. Data: 2011-10-06 13:50:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    -ip.info...
> [...]
    > poczty. Więc może trochę uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory. ;D

    To jest serwer, a nie komputer do pracy biurowej.

  • 16. Data: 2011-10-06 14:04:34
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-04 14:44, Niki wrote:
    > Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne,
    > zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do zastosowań typowo biurowych
    > (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    > A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)? Atramentowe
    > czy laserowe? Tak do 1700 zł.

    IMHO Tak - w małym biurze zaoszczędzasz sporo miejsca (sprawdzone).
    Oczywiście jest ryzyko, że sprzęt padnie i trzeba będzie oddać do
    serwisu. Ja w tym celu trzymam kiedyś kupione najtańsze urządzenie HP.

    Do pracy z zdecydowanie nie polecam HP:
    a) koszty materiałów eksploatacyjnych (chyba, że są już zamienniki -
    warto sprawdzić)
    b) fatalne, koszmarne oprogramowanie HP. OKI, Samsung maja o niebo
    lepsze - mam na myśli oczywiscie obsługę skanera bez ADF. Biorąc pod
    uwagę, ze w tradycyjnym zastosowaniu HP to koszmar (nie można
    wygenerować PDF'a bez tworzenia wirtualnej drukarki typu cutePDF), jest
    baaardzo wolne, baaardzo zasobożerne. Jak ktoś lubi cierpieć niech
    wybiera HP (skanery)

  • 17. Data: 2011-10-06 14:38:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" j6i0b8$m56$...@i...gazeta.pl

    > Linux w biurze jest potrzebne, jak kwadratowe koła.

    Zwłaszcza do przeglądania stron WWW i do pisania prostych
    tekstów -- nie nadaje się zupełnie Linuks. Do tych zadań
    konieczny jest Windows + Office. :) Najlepiej w najnowszym wydaniu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2011-10-06 14:48:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Zwłaszcza do przeglądania stron WWW i do pisania prostych
    > tekstów -- nie nadaje się zupełnie Linuks. Do tych zadań
    > konieczny jest Windows + Office. :) Najlepiej w najnowszym wydaniu. :)

    W jakim biurze pracujesz? Jakoś nie kojarzę programu do fakturowania, analiz
    wielowymiarowych, czy środkami trwałymi pod linuxa.

  • 19. Data: 2011-10-06 14:59:46
    Od: "Buniek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >(nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
    >A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)?

    nie wiem czy zmiescisz sie w kasie z nowa, ale mamy HP C2320FXI Wszystko co
    Cię interesuje jest to sprzęt kolorowy laserowy. Sprawuje się OK jest
    drukarka sieciowa i skanuje do E-mail`a, karty pamieci, komputera(nie
    testowalismy) i posiada ADF na skaner i fax + zwykła szybe, duplex.
    Częstotliwość wymiany tonerów oczywiście nie do przewidzenia ale czarny jest
    na o ile pamietam 3000 stron przy 5% zaczernieniu. Polecam używanie
    oryginałów.
    Zaglądam ze obecnie jest jej nowszy model.
    Kolejna podobna ale tańsza mamy CM1415 ale ciężko cos powiedzieć bo raptem
    używamy od 3 tygodni.

    Buniek

  • 20. Data: 2011-10-06 15:05:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 6 Oct 2011 15:50:58 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    -ip.info...

    > To jest serwer, a nie komputer do pracy biurowej.

    Post Twojego przedpiścy: "Niektóre z urządzeń (np. wiele HP-ków) są dobrze
    obsługiwane również pod Linuksem (hplip), co może mieć znaczenie, jeśli
    używasz w biurze komputera z tym systemem." (Message-ID:
    <j6hvld$k01$1@inews.gazeta.pl>)

    Twoja teza: "Linux w biurze jest potrzebne, jak kwadratowe koła."

    Pokaż mi proszę palcem, gdzie ktoś napisał, że komputer z Linuksem w biurze
    akurat do biurowej pracy musi służyć?

    [ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby ]
    [ coś zrobić. (JoeMonster.org) ]