  • 31. Data: 2010-08-02 13:42:47
    Temat: Re: Czy warto kupić takie BMW?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-02 13:04:35 +0200, "m" <...@n...pq> said:

    > Użytkownik "Ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dozbieraj i kup nowe BMW

    Nie ma nowego BMW.
    Jest tylko to stare.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2010-08-02 14:19:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

    > Tak, debilku, Lexusa za 16 tysięcy i nie będzie miała wydatków, bo Lexusy
    > to jedna z najtańszych opcji do serwisowania. Koniecznie, żeby miał
    > jeszcze 4 litrowy silnik benzynowy.

    Tak, odpowiednikiem BMW serii 3 u Lexusa jest wózek IS z 2,5litrowym
    silnikiem benzynowym. A że ciężko będzie kupić taki za 15 tysięcy?
    No cóż, Lexus jest w cenie bo nie psuje się tak często jak wyroby
    niemieckie.
    Ale jak zamiast leksusa za 25 tysięcy kupisz BMW za 15 to i tak te 10
    tysięcy różnicy wydasz na naprawy i części... :-)

  • 33. Data: 2010-08-02 15:58:30
    Od: Ilona <i...@o...pl>

    > Ale jak zamiast leksusa za 25 tysięcy kupisz BMW za 15 to i tak te 10
    > tysięcy różnicy wydasz na naprawy i części... :-)

    a jak kupie Lexusa za 15 tyś?

  • 34. Data: 2010-08-02 16:14:52
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-08-02 15:58:30 +0200, Ilona <i...@o...pl> said:

    > a jak kupie Lexusa za 15 tyś?

    Nie kupisz.
    Nie ma takiej możliwości.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2010-08-02 16:31:45
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    > a jak kupie Lexusa za 15 tyś?

    to kup odrazu drugiego na części, wyjdzie taniej ;)

  • 36. Data: 2010-08-02 18:03:59
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

> [...]
    > Ale jak zamiast leksusa za 25 tysięcy kupisz BMW za 15 to i tak te 10
    > tysięcy różnicy wydasz na naprawy i części... :-)

    niestety (bo nie lubię skrajnych ocen) muszę zgodzić się z Jurandem: jesteś
    debilkiem :)
    najtańszy bezwypadkowy IS250 na Allegro to wydatek raptem... 70 kPLN
    policz ile razy przekracza to kwotę o której mowa w tym wątku
    poza tym odpowiednikiem modelowym IS250 będzie juz nowsza 3er czyli E90
    więc nie porównuj IS250 do E46

    a jeżeli masz na myśli starego IS200 to za 15 kPLN będzie to wydumka
    w którą włożysz więcej niż w to BMW...
    poza tym to już mocno starsza konstrukcja i zwyczajnie brzydsza
    i bez finezji zwłaszcza w porównaniu z tak ładnym autem jak E46 :)
    gdybyś zaś chciał ropniaka żeby jeździć oszczędniej jak w tym BMW
    to najtańszy IS220 na Allegro kosztuje jedyne... 60 kPLN
    więc licz: jeden Lex czy 4 takie BM-ki :)

    zaczynasz już rozumieć dlaczego ludzie chcą kupować BMW 320 diesel
    a nie Lexusa, pomimo jego z całą pewnością mniejszej awaryjności???

    Żeby nie było: nie jestem uprzedzony do Lexusa: sam mam LS430
    i bardzo sobie go chwalę :) ale miałem też BMW 740 i powiem
    ci że w kategorii "radość z jazdy" niechętnie przyznaję że jednak wygrywa
    BMW

    Pozostaje jeszcze serwis, który w przypadku E46 i IS200
    będzie niestety droższy w Lexusie
    Nie mówiąc o dostępności i wyborze części czy też ich zamienników, itp.

    --
    Tadeusz

  • 37. Data: 2010-08-02 18:18:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ilona" <i...@o...pl> wrote in message

    > a jak kupie Lexusa za 15 tyś?

    To pewnie będzie starszy od tego BMW ale niekoniecznie gorszy.
    Japońskie samochody po prostu dużo lepiej trzymają cenę niż
    niemieckie. W grudniu '09 kupowałem w USA Acurę TL-S 2007
    musiałem zapłacić 26 tysięcy za auto z przebiegiem 21 tyś mil.
    Bardzo podobne Audi A6, z silnikiem 3V6 .2 litra również 2007
    z takim samym przebiegiem "chodziło" tu w USA po 22-24 tysiące.
    Takie audi nowe w USA kosztuje jakieś 55-60 tysięcy. Nowa Acura
    TL kosztuje 36-40 tysięcy dolców. Sam sobie pokalkuluj ile traci na
    $ japońskie auto a ile traci niemieckie. Podobnie jest z mercami i bmw.

  • 38. Data: 2010-08-02 18:24:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tadeusz" <...@a...pl> wrote in message

    diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

    > niestety (bo nie lubię skrajnych ocen) muszę zgodzić się z Jurandem:
    > jesteś debilkiem :)
    > najtańszy bezwypadkowy IS250 na Allegro to wydatek raptem... 70 kPLN

    Rzeczywiście starszy model to IS200/IS300. Niczego to nie zmienia.

    > policz ile razy przekracza to kwotę o której mowa w tym wątku

    Japońskie auta trzymają po prostu wartość lepiej niż niemieckie.
    Sam sobie odpowiedz dlaczego. IS300 czy IS250 jest dużo tańsze
    przy zakupie nowego niż BMW serii 3. Już po 2-3 latach cena
    używanego BMW jest niższa od Leksusa. Jeśli ktoś uważa, że
    niemieckie auta są niezawodne i woli bmw od merca czy audi
    zamiast popatrzeć jaka przepaść ich dzieli od japońców to jest idiotą.

    > a jeżeli masz na myśli starego IS200 to za 15 kPLN będzie to wydumka
    > w którą włożysz więcej niż w to BMW...

    Dlaczego tak uważasz?

    > poza tym to już mocno starsza konstrukcja i zwyczajnie brzydsza
    > i bez finezji zwłaszcza w porównaniu z tak ładnym autem jak E46 :)

    To już kwestia gustu. A my rozmawialiśmy o niezawodności.
    Jeśli o mnie chodzi to w tym BMW nie widzę żadnej finezji...

    > gdybyś zaś chciał ropniaka żeby jeździć oszczędniej jak w tym BMW
    > to najtańszy IS220 na Allegro kosztuje jedyne... 60 kPLN
    > więc licz: jeden Lex czy 4 takie BM-ki :)

    Jeśli ktoś kupuje auto dla niezawodności bo nie stać go na naprawy
    i diesla bo nie stać go na paliwo to powinien trzymać się z daleka
    od aut luksusowych i podejmować bardziej racjonalne decyzje zakupu.
    Szukałbym aut typowych a nie luksusowych.

    > Pozostaje jeszcze serwis, który w przypadku E46 i IS200
    > będzie niestety droższy w Lexusie

    Będziesz go potrzebował dużo rzadziej niż dla BMW.

    > Nie mówiąc o dostępności i wyborze części czy też ich zamienników, itp.

    Masz dziś internet. Nie ma rzeczy niedostępnych.

  • 39. Data: 2010-08-03 08:27:47
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > Rzeczywiście starszy model to IS200/IS300. Niczego to nie zmienia.

    to bardzo duzo zmienia :)

    > Japońskie auta trzymają po prostu wartość lepiej niż niemieckie.
    > Sam sobie odpowiedz dlaczego. IS300 czy IS250 jest dużo tańsze
    > przy zakupie nowego niż BMW serii 3.

    sprawdź cenniki zamiast opowiadac bajki...

    > Dlaczego tak uważasz?

    nie uważam - ja wiem :)
    3 lata temu mój brat chciał kupic IS200 za ok. 20 kPLN
    w promieniu 100 km od W-Wy znaleźliśmy tylko ok. 10 egzemplarzy,
    które nie odstraszały juz w treści ogłoszenia i można by je obejrzeć
    Tego co zobaczylismy przy pierwszych 5 wystarczyło żeby definitywnie
    zrezygnować: w każdym do roboty min. zawieszenie i hamulce,
    opony ze szrotu itp. kwiatki...
    BMW E46 było z 10 razy wiecej i szansa trafienia ciekawego egzemplarza
    była naprawde realna, aczkolwiek ostatecznie brat kupił coś zupełnie innego
    :)

    > Jeśli ktoś kupuje auto dla niezawodności bo nie stać go na naprawy
    > i diesla bo nie stać go na paliwo to powinien trzymać się z daleka
    > od aut luksusowych i podejmować bardziej racjonalne decyzje zakupu.

    teraz to żeś dał popis :)
    a ropa to nie paliwo???
    10-letni IS czy E46 za 20 kPLN to auto luksusowe??????
    czy którekolwiek auto 10-letnie jest niezawodne????
    chłopaku odpuść tą demagogie :)

    > Będziesz go potrzebował dużo rzadziej niż dla BMW.

    a niby dlaczego dużo rzadziej???
    serwis to przeglądy i wymiana normalnie zużywających się elementów:
    olej i inne płyny, zawieszenie, hamulce, filtry, świece, uszczelki, itp.

    poza tym w przypadku aut 10-letnich dla BMW w okolicach DC
    zajdziesz kilka nieautoryzowanych, dobrych serwisów
    dla Lexusa tylko jeden jedyny Woźniakwoski co się zna
    ale kosi 3/4 tego co ASO

    > Masz dziś internet. Nie ma rzeczy niedostępnych.

    jak masz czas i ochote się bawić - to twój wybór...
    ja chcę iść do sklepu czy serwisu, nie zlokalizowanego 200 km
    ode mnie i po prostu kupić dziś to co dziś potrzebuję
    a nie zamówić i czekac miesiąc w międzyczasie jeżdżąc
    komunikacją miejska po czym okaże się że przysłali ci coś
    niedokładnie pasującego...

    --
    Tadeusz

  • 40. Data: 2010-08-03 10:59:02
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <> napisał w wiadomości ...

    > sprawdź cenniki zamiast opowiadac bajki...

    i jeszcze BARDZO WAŻNE: sprawdź cenniki w PL a nie w USA...
    Lexus w USA to zupełnie inna bajka... :) nieporównywalna z EU
    pod żadnym względem - niestety :(