    From: "Tadeusz" <...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto kupić takie BMW?
    Date: Mon, 2 Aug 2010 18:03:59 +0200

    Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

> [...]
    diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

    > Tak, odpowiednikiem BMW serii 3 u Lexusa jest wózek IS z 2,5litrowym
    > silnikiem benzynowym. A że ciężko będzie kupić taki za 15 tysięcy?
    > No cóż, Lexus jest w cenie bo nie psuje się tak często jak wyroby
    > niemieckie.
    > Ale jak zamiast leksusa za 25 tysięcy kupisz BMW za 15 to i tak te 10
    > tysięcy różnicy wydasz na naprawy i części... :-)

    niestety (bo nie lubię skrajnych ocen) muszę zgodzić się z Jurandem: jesteś
    debilkiem :)
    najtańszy bezwypadkowy IS250 na Allegro to wydatek raptem... 70 kPLN
    policz ile razy przekracza to kwotę o której mowa w tym wątku
    poza tym odpowiednikiem modelowym IS250 będzie juz nowsza 3er czyli E90
    więc nie porównuj IS250 do E46

    a jeżeli masz na myśli starego IS200 to za 15 kPLN będzie to wydumka
    w którą włożysz więcej niż w to BMW...
    poza tym to już mocno starsza konstrukcja i zwyczajnie brzydsza
    i bez finezji zwłaszcza w porównaniu z tak ładnym autem jak E46 :)
    gdybyś zaś chciał ropniaka żeby jeździć oszczędniej jak w tym BMW
    to najtańszy IS220 na Allegro kosztuje jedyne... 60 kPLN
    więc licz: jeden Lex czy 4 takie BM-ki :)

    zaczynasz już rozumieć dlaczego ludzie chcą kupować BMW 320 diesel
    a nie Lexusa, pomimo jego z całą pewnością mniejszej awaryjności???

    Żeby nie było: nie jestem uprzedzony do Lexusa: sam mam LS430
    i bardzo sobie go chwalę :) ale miałem też BMW 740 i powiem
    ci że w kategorii "radość z jazdy" niechętnie przyznaję że jednak wygrywa
    BMW

    Pozostaje jeszcze serwis, który w przypadku E46 i IS200
    będzie niestety droższy w Lexusie
    Nie mówiąc o dostępności i wyborze części czy też ich zamienników, itp.

    --
    Tadeusz