    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy warto kupić
    Date: Sun, 04 Jan 2009 21:05:49 +0100

    Michal Lukasik napisał/a:

    > LOL!

    > Przydałoby się np. gdybyś zechciała podłączyć komputer pod telewizor
    > (karta graficzna z TV-Out czy choćby DVI>HDMI) bo niewiele było płyt
    > głównych w czasach świetności omawianych komputerów, które takowe
    > posiadały. Karta na AGP to załatwi.

    Ta moja koleżanka-sąsiadka nie będzie chciała podłączyć. Ja też bym nie
    podłączyła bo mam w domu sprzęt niezależny od tego. Kablówkę też mam i
    oglądam w telewizorze. Mój komp, IBM stary bo stary jest na PCI. Jest
    jeszcze ISA, ale oczywiście nieprzydatna.

    Z Wikipedii:
    > Accelerated Graphics Port (AGP, czasem nazywany Advanced Graphics
    > Port) to rodzaj zmodyfikowanej magistrali PCI opracowanej przez firmę
    > Intel. Jest to 32-bitowa magistrala PCI zoptymalizowana do szybkiego
    > przesyłania dużych ilości danych pomiędzy pamięcią operacyjną a kartą graficzną.

    Więcej tu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Karta_graficzna

    >Załatwi to także karta na PCI, ale te
    > z DVI i "co wydajniejsze" są niewspółmiernie droższe od odpowiedników
    > na AGP.

    > Po co kupić Merca bez radia jak można kupić Malucha z już
    > zamontowanym? Tak wiem - porównujemy IBM z IBM, ale mimo wszystko...

    > Supportu nie docenia się zanim nie zajdzie potrzeba skorzystania. ;D

    No właśnie. Nie korzystałam, bo mi komputer super dobrze działa.

    > W świetle informacji z innego posta, tj., że drugi z omawianych
    > komputerów to IBM IntelliStation (odpadają argumenty o supporcie i
    > jakości wykonania), a także, że AGP jest koleżance zbędne dalszą
    > dyskusję uważam za zbędną. Koleżanka słusznie wybrała co dla NIEJ
    > wygodniejsze. Życzę zadowolenia z komputera i braku konieczności
    > korzystania s supportu. ;D BTW. IntelliStation jest kilkanaście
    > rodzajów, ale coś mi się "kołacze we łbie", że one jednak mają AGP
    > (możliwe, że nie wszystkie), ale nie chce mi się teraz tego
    > sprawdzać, zwłaszcza, że nie znam typu i konkretnego (omawianego)
> [...]

    Jak jej wszystko poinstaluję m.in też Everest'a to Ci napiszę jakie ma
    wnętrzności, bo narazie to nic więcej nie wiem oprócz tego co jest w
    opisie. Nie wiem nawet jaka jest tam karta graficzna i muzyczna, a to
    jest bardzo ważne.

    --
    animka