  • Data: 2009-01-06 23:05:23
    Temat: Re: Czy warto kupić
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 6.1.2009, Animka napisał(a):

    > Też mam komputer IBM i jeszcze ani razu nie ściągałam sterowników ze
    > strony IBM. Nawet nigdy o tym nie pomyślałam, bo komputer mi śmiga przez
    > wiele lat. Żadnych problemów, a programów mam poinstalowanych, że ho ho.
    > WindowsXP przy instalce wszystko (no, prawie wszystko) mi jak trzeba
    > ustwia, nawet kartę sieciową i połączenie lokalne.

    :D

    > No popatrz, a mnie nigdy (w porównaniu z komputerem z optimusa) nie
    > wyskoczył żaden błąd. Widocznie WindowsXP instaluje te właściwe.

    Gdzie napisałem, że te sterowniki są niestabilne?
    One nie oferują wykorzystania sprzętu w 100% tj. jego wydajności czy
    obsługi specyficznych funkcji. Przykłady: procesory i brak wykorzystania
    SpeedStep, drukarki i często brak możliwości wykorzystania ich trybów ECO
    oraz brak możliwości wykorzystania wyższych rozdzielczości, wielokanałowe
    karty dźwiękowe i brak możliwości skorzystania z różnych efektów czy
    choćby DSP jeśli karta takowe posiada, karty graficzne i brak możliwości
    pełnego wykorzystania GPU (np. ostatnio CUDA nVidii) czy choćby TV-Out, no
    i najważniejsze chipsety i brak wsparcia dla ich specyficznych funkcji
    (jak np. zarządzanie energią), itd. Część takich "kwiatków" czasem
    eliminowana jest w kolejnych wersjach Windows czy ServicePackach, ale to
    tylko "kropla w morzu...".
    By w pełni wykorzystać sprzęt sterowniki *zawsze* należy instalować te ze
    strony producenta i to nie zawsze najnowsze, a te dedykowane dla danego
    sprzętu.

    > Automatyczne aktualizacje powinno się wyłączać. Pobierać w razie
    > potrzeby to co trzeba, a nie nakitować wszystko co jest w tym dla
    > outlooka, którego ma się jako tako wywalonego z komputera.

    Nie mam takich problemów, ale ja aktualizuję Autopatcherem.

    Zrobiło się NTG więc EOT z mojej strony.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/