  • Data: 2009-01-04 22:40:55
    Temat: Re: Czy warto kupić
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 4.1.2009, Animka napisał(a):

    > Jak jej wszystko poinstaluję m.in też Everest'a to Ci napiszę jakie ma
    > wnętrzności, bo narazie to nic więcej nie wiem oprócz tego co jest w
    > opisie. Nie wiem nawet jaka jest tam karta graficzna i muzyczna, a to
    > jest bardzo ważne.

    Wszystko znajdziesz na WWW IBM,
    http://www-03.ibm.com/systems/intellistation/index.h
    tml
    ale musisz znać typ i model kompa - wszystko jest na jego obudowie.
    Tu masz opis jak to znaleźć
    http://www-304.ibm.com/systems/support/supportsite.w
    ss/docdisplay?lndocid=MIGR-49QTT6&brandind=5000004
    Nie mam akurat fotki jak to wygląda w IntelliStation, ale w NetVista
    wygląda to tak - http://www.nitka.net.pl/~michu/typmod.jpg
    Później to już tylko
    http://www-304.ibm.com/systems/support/supportsite.w
    ss/selectproduct?taskind=2&brandind=5000004&familyin
    d=0&typeind=0&modelind=0&osind=0&psid=bm&continue.x=
    1&matrix=Y
    to sterowniki, ale resztę też tam znajdziesz - specyfikacje, serwisówki,
    itd.
    Bardzo możliwe, że nowsze wersje sterowników będą na WWW producentów
    poszczególnych komponentów, ale tu masz gwarancję, że będzie działać.

    Powodzenia

    Ps. Ze względu na dużą ilość linków post trochę niechlujny, ale chyba
    wystarczająco czytelny.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/