  • 11. Data: 2009-05-29 22:40:06
    Temat: Re: Czy warto brać takie moto ?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości
    news:gvpno3$g57$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie jest używany, ma folie ochronne tam gdzie ma mieć, nie ma przebiegu,
    > nie ma żadnych śladów użytkowania.

    To bierz.
    Wojtek

  • 12. Data: 2009-05-29 22:41:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-30 00:27:41 +0200, "Jackare" <...@s...de.pl> said:

    > No właśnie. Może zmieńmy podejście na teoretyczne. Czy warto kupiś
    > motocykl przyzwoitej marki, średniej klasy, nowy nieużywany ale
    > czteroletni z pełną gwarancją i wszystkim co z tym związane. Czy cena
    > obniżona do połowy to dobra oferta ?

    A po ile te roczniki chodzą w używkach? Dodaj do tego loterie z
    kupowaniem u nas na rynku wtórnym i odpowiedź masz chyba gotową.

    Co do zużycia od stania - nie sądzę aby było jakieś dramatyczne.
    Owszem, gumowe elementy mogą być lekko podparciałe, choć pewnie w
    znacznie mniejszym stopniu, niż w czymś używanym i później odstawionym
    (siakieś zabezpieczenia fabryczne, czy coś). Na pewno do wymiany
    wszystkie płyny (jeśli był zalany), łącznie z olejem w lagach, może
    opony (choć IMHO ze 2 sezony można by przelatać, jak tyle wytrzymają) i
    tyla. No i w końcu jest gwarancja.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-05-29 22:52:10
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sezony można by przelatać, jak tyle wytrzymają) i tyla. No i w końcu jest

    Nie przesadzasz?
    W moim hornecie AD 2006 nic nie jest nawet minimalnie sparciałe choć moto
    stoi na deszczu i na słońcu a tylko w zimie jest garazowane. Tymczasem to
    moto stało w salonie więc nie miało za bardzo jak sparcieć, nabrac wilgoci
    do płynu hamulcowego, zestarzeć oleju w lagach czy silniku.
    No może silnikowy bym wymienił bo moto mogło być odpalane ale nic więcej bym
    nie robił poza zatankowaniem i cieszeniem się jazdą.....
    Wojtek

  • 14. Data: 2009-05-30 04:29:44
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

    "Jackare" <...@s...de.pl> wrote in message

    > sekrety dodają smaczku :) a czy odpalali nie wiem.
    Krótko
    Co to jest? I gdzie stoi? ;)
    Odpowiedź wyłącznie na priva.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 15. Data: 2009-05-30 07:22:23
    Od: "driv" <j...@s...pl>

    > To bierz.

    Dawaj! :;-)

    I to jest tzw marketing...

    --
    Pozdr
    Driv

  • 16. Data: 2009-05-30 11:47:10
    Od: ww <s...@o...eu>

    Majak pisze:

    > Odpowiedź wyłącznie na priva.
    > Pozdrawiam
    > Maciek

    Ja też chcę wiedzieć, może będę pierwszy.
    WW