  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy w telewizji siedzš debile?
    Date: Mon, 21 Feb 2011 13:01:07 +0100

    news:ijtcpo$a8c$1@news.onet.pl...

    > Tłumaczeń nie dokonują dzieciaki z piątej klasy podstawówki, tylko raczej
    > ktoś, kto chociażby zdał maturę. Nieodróżnianie napięcia od natężenia to
    > moim zdaniem dyskwalifikacja, zwłaszcza w programie popularno - _naukowym_
    >
    > Nie jest to błąd na poziomie "blondynki" kupującej "baterię" R6 - i nikt
    > przy zdrowych zmysłach nie będzie się wykłócał w kiosku, że to ogniwa :)
    >

    > Oryginału angielskiego wspomnianego materiału nie słuchałem, ale włączę
    > nagrywarkę, aby mi przechwyciła ten materiał, to zobaczę (nie bijcie ;) -
    > używam skrótów myślowych).

    Mnie kiedyś wpieniła dys-matematykia (raczej dys-arytmetykia aby nie obrażać
    matematyki) autora książka: "Krótka historia prawie wszystkiego", o której
    wyczytałem, że autor dostał jakąś super nagrodę europejską za popularyzację
    nauki.
    Jest to jedyny przypadek kiedy zdarzyło mi się napisać recenzję (wcale nie
    aż tak krytyczną) na stronie księgarni merlin.
    http://merlin.pl/Krotka-historia-prawie-wszystkiego_
    Bill-Bryson/browse/product/1,512301.html

    Ciekawe, że w merlinie ta sama książka jest też drugi raz i z osobnym
    zestawem opinii:
    http://merlin.pl/Krotka-historia-prawie-wszystkiego_
    Bill-Bryson/browse/product/1,456096.html
    P.G.