  • Data: 2009-02-04 15:05:46
    Temat: Re: Czy w tankbagu można wozić aparat foto?
    Od: Small <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    huck pisze:
    > Użytkownik "Small" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > je lama jezdem
    > weź mi wytłumacz jak pole magnetyczne niszczy flasha
    > huck

    dane przewaznie zapisywane sa na nosnik o podlozu metalowym. Magnes po
    prostu niszczy ten uporzadkowany uklad. Chcesz sprawdzic, wez karte
    bankomatowa i przytul ja na chwile do magnesu. To tak jakbys opilki
    metalu ulozyl w jakis napis i potraktowal magnesem. Napis zostanie
    zniszczony. Podobnie dzieje sie we wszelkiego rodzaju nosnikach danych
    na bazie metalu. Taka pamiec flash to nic innego jak dysk twardy bez
    ruchomej glowicy, ale zasada przetrzymywania danych ta sama: trzeba
    uporzadkowac powierzchnie metalu tak aby zawierala zapis dzialania flasha.

    ps.moze jest jakis fizyk to nam to lepiej opowie, do wiosny zrozumiemy:)

    Small
    GSX750F