  • Data: 2009-02-04 21:28:56
    Temat: Re: Czy w tankbagu można wozić aparat foto?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Flash to półprzewodnik http://en.wikipedia.org/wiki/Flash_memory i nie ma
    > z zapisem magnetycznym nic wspólnego.

    Zgadza sie... ale nie ma tez zbyt wiele wspolnego z dyskami HDD (no chyba,
    ze SSD, ale tu ciagle cena blokuje). Nawet te w obudowach 2,5'' maja ruchome
    taleze i glowice magnetyczne i w sumie poza zlaczem (zamiast ATA to
    USB/e-Sata/SATA itp.) to taki dysk niewiele sie rozni od dyskow sprzed,
    powiedzmy, 9ciu lat;)

    Flash'a magnesami nie uszkodzisz, za to wstrzasami na 100% pare modeli
    penDrive'ow rozwalisz - zwlaszcza te, ktore maja luzne rozlozenie elementow
    i nie sa w pelni w laminacie (np. kingstony DT z pierwszej serii (te biale)
    na pewno nie sa super odporne na wstrzasy).

    A co do:
    >Jakie magnesy? Po jaką cholere magnesy w obudowie dysku?

    To w dysku sa magnesy... min. 2 na kazdy talerz:) I to one przy wstrzasach
    uszkadzaja powierzchnie talerza dysku (rysuja ja).

    To tyle, bo wytrzymac nie moglem;)

    --
    pzdr:
    Ivam