  • 1. Data: 2013-03-26 14:24:41
    Temat: Czy w sieci Play bedzie dzialac telefon 2G?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    Witam.
    Jak w temacie, czy w sieci Play bedzie dzialac telefon ktory ma tylko 2G.
    Mam Nokie 100 - to tani telefon (5 funtow), ktory poza telefonem i sms-ami
    praktycznie nie ma nic wiecej.
    Ma ta zalete, ze bateria wytrzymuje ponad miesiac (to w moim przypadku bylo
    jedynym kryterium wyboru).
    Pytanie, czy w sieci Play bedzie dzialac?
    Dzieki.

  • 2. Data: 2013-03-27 12:23:09
    Temat: Re: Czy w sieci Play bedzie dzialac telefon 2G?
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-26 14:24, pmlb pisze:
    > Witam.
    > Jak w temacie, czy w sieci Play bedzie dzialac telefon ktory ma tylko 2G.

    Niestety nie, Play to sieć 4G i tylko telefony 4G działają.

    Lukasz

  • 3. Data: 2013-03-27 12:30:12
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "ddddddd" <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> wrote in message

    > Niestety nie, Play to sieć 4G i tylko telefony 4G działają.

    A 3G nie bedzie tez dzialac?
    4G to standard wprowadzny w europie od ok 12 miesiecy.... czy Polska byla
    pare lat przed Europa?

  • 4. Data: 2013-03-27 13:30:42
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-27 12:30, pmlb pisze:

    > A 3G nie bedzie tez dzialac?

    to taki żarcik :) oczywiście telefony 2G i 3G będą działać :)

    > 4G to standard wprowadzny w europie od ok 12 miesiecy.... czy Polska
    > byla pare lat przed Europa?

    Play tak - szumnie od jakiegoś czasu nazywa swoją sieć 4G, to tak jakby
    ktoś mądry stwierdził że samochód Formuły1 musi mieć min 30KM i nagle
    Fiat ogłosiłby że sprzedaje Formułę1 (fiata Seicento)

    Lukasz

  • 5. Data: 2013-03-27 15:04:14
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Tak - 2G nie dzial, 3G nie dziala - nic w Play nie dziala ;).

    > to taki żarcik :) oczywiście telefony 2G i 3G będą działać :)

    A nie jest tak, ze 3G w "macierzystej" sieci Play nie beda dzialac,
    ale w Play-u w "roamingu" jak najbardziej?

    Play nie ma 4G - Polsat z tym LTE cos tam kombinuje, ale Play?

  • 6. Data: 2013-03-27 17:07:25
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > to taki żarcik :) oczywiście telefony 2G i 3G będą działać :)

    Bardzo mi zlaezy na konkretnej odpowiedzi czy 2G bedzie dzialac w Play.
    Mam karte play i mam telefon ktory nie ma 3G (Nokia 100) dlatego to dla mnie
    takie istotne.
    W UK siec Three dziala tylko w 3G i wyzej, telefon 2G nawet nie zarejestruje
    karte sim w tej sieci, dlatego pytam czy Play ma 2G.

    > Play tak - szumnie od jakiegoś czasu nazywa swoją sieć 4G, to tak jakby
    > ktoś mądry stwierdził że samochód Formuły1 musi mieć min 30KM i nagle Fiat
    > ogłosiłby że sprzedaje Formułę1 (fiata Seicento)

    Fak jest taki, ze 4G dziala naprawde niezle. W moim telefonie internet smiga
    od 14mbps do 18mbps... W porownaniu z 3G+ (lub jak niektorzy pisza 3,5G)
    kiedy w porywach bylo 6mbps to naprawde spory skok.
    Wydaje mi sie, ze i w Polsce nie ma odwrotu i predzej czy pozniej bedzie
    4G - pewnie szybciej niz sie spodziewacie.

  • 7. Data: 2013-03-28 11:45:56
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-27 15:04, Q pisze:

    > Tak - 2G nie dzial, 3G nie dziala - nic w Play nie dziala ;).

    > A nie jest tak, ze 3G w "macierzystej" sieci Play nie beda dzialac,
    > ale w Play-u w "roamingu" jak najbardziej?

    plej ma zarówno nadajniki 2G jak i 3G

    > Play nie ma 4G - Polsat z tym LTE cos tam kombinuje, ale Play?

    no plej szumnie w reklamach mówił że ma sieć 4G - bo ktoś stwierdził że
    4G to minimum chyba 256kbps :P

    Lukasz

  • 8. Data: 2013-03-28 11:48:45
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-27 17:07, pmlb pisze:

> [...]
    >
    > Bardzo mi zlaezy na konkretnej odpowiedzi czy 2G bedzie dzialac w Play.
    > Mam karte play i mam telefon ktory nie ma 3G (Nokia 100) dlatego to dla

    tak, będzie działąć

    > W UK siec Three dziala tylko w 3G i wyzej, telefon 2G nawet nie
    > zarejestruje karte sim w tej sieci, dlatego pytam czy Play ma 2G.

    bo Three to sieć 3G, play ma nadajniki 2G i 3G, dodatkowo można się
    logować do plusa i orange

> [...]
    > Wydaje mi sie, ze i w Polsce nie ma odwrotu i predzej czy pozniej bedzie
    > 4G - pewnie szybciej niz sie spodziewacie.

    tylko ktoś z jakiejś komisji (?) stwierdził że sieć 3G też można nazwać
    4G i tak play rozpoczął kampanię informowania o tym, że ma sieć 4G -
    wtedy jeszcze z ograniczeniem max 1Mbps ;P

    Lukasz