eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?Re: Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?
  • Data: 2014-08-13 02:24:10
    Temat: Re: Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:vkciu9196gqoodl5d25o8ros87kksd6k2b@4ax.com...

    > Nie. Bo mam taki zwyczaj ze jak dozwolona predkowsc
    > jest X to nie jade szybciej niz X.

    Zacytujmy Twoje własne słowa z wątku "Dlaczego jakis kretyn...."
    "Pzreprawzam, ale dawno po Polsce samochodem nie jezdzilem, wiec pytam

    Jade 5 kmh szybciej niz dozwolona pradkosc. A tu jakis kretyn, metr za
    mna, blyska swiarlami i trabi jak najety. I tak pzrez dobre 10
    kilometrow."

    Czyli teraz kłamiesz że nie jedziesz szybciej niż X czy wtedy się
    wlokłeś pół limitu prędkości na jednopasowej drodze utrudniając
    ruch innym i dlatego na Ciebie trąbili i błyskali?
    I jeszcze ściemniałeś że jechałeś szybciej niż zakaz a trąbili....
    Od razu coś nie grało w tamtych Twoich relacjach, czemu kłamiesz?