eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna? › Re: Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?
  • Data: 2014-08-11 19:43:32
    Temat: Re: Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Aug 2014 19:38:49 +0200, "WOJO"
    <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    >Prędkość określona na znaku (C-14) to np. 40 km/h, dodatkowo w "terenie
    >zabudowanym" w odpowiednich godzinach.
    >Resztę sobie dośpiewaj.
    >Pozdrawiam.
    >WOJO

    ja wiem co to jest C-14, wiec proponuje3 mnie nie pouczac.

    Tam gdzie zostalem pouczony, zadnego C-14 nie bylo. jak sadze,
    zowstalem pouczony z tego powodu ze wiekszosc jechala dobre 30 kmh
    szybciej niz ja. Wiec mnie wypzredzali. Jak rozumiem stanowisko Pana
    Policjanta (a raczej sie domyslam), gdybym jechal tak jak oni, to by
    mnie nie musieli wypzredzac.

    Pytanie pomocnicze za 20 punktow: czy sa w Polsce jacys kierowcy
    ktorzy jezdza zgodnie z pzrepisami?

    A.L.