  • 11. Data: 2011-09-27 18:07:14
    Temat: Re: Czy w Play online mozna miec publiczny IP ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > A jego przełożony?

    Az tak daleko nie brnalem :)
    cos slaby system podpowiadajacy w tym Call maja.

    Fantom

  • 12. Data: 2011-09-27 18:08:13
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > A co? Serwer stawiasz? Czy klient zazyczyl sobie kamerki IP i nie wiesz
    > jak stunelowac? :P

    Moze nei serwer, ale chce miec dostep do routerka bez zadnych vpnow,
    dyndnsow itp.

    Fantom

  • 13. Data: 2011-09-28 15:19:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-27 20:07:14 +0200, "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> said:

    > Az tak daleko nie brnalem :)
    > cos slaby system podpowiadajacy w tym Call maja.

    Znam człowieka, który metodą na rozmowę z przełożonym potrafi osiągnąć
    wszystko (w instytucjach, nie np. w kwiaciarni).
    Raz nawet sparaliżował na 2 godziny pracę pewnego dużego banku
    (oddziału) w DC...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-09-28 15:38:53
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 27.09.2011 20:08, Fantom wrote:
    /../
    > Moze nei serwer, ale chce miec dostep do routerka bez zadnych vpnow,
    > dyndnsow itp.
    Strzelam, że nie mają. Jakby mieli to by wiedzieli.

  • 15. Data: 2011-09-28 18:13:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszystko (w instytucjach, nie np. w kwiaciarni).
    > Raz nawet sparaliżował na 2 godziny pracę pewnego dużego banku (oddziału)

    Ja w prokuraturze (krakowskiej) przewedrowalem do szefa szefow (szefowej),
    bardzo byla uprzejma. Zalatwilem wszystko co mialem zalatwic.